AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Vi er noen venninner som har tenkt å lage en liten fest for vår felles venninne som nettopp har forlovet seg. Tenkte derfor å ha "kjærlighet" som tema. Og derfor tenker vi å ha mat, godteri ol. som passer temaet. Tips? Anonymous poster hash: 89932...8ae
Crobern Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 (endret) Mener å ha hørt at Physallis er kjærlighetens frukt. (Eller var det en annen frukt?) Kjærlighet på pinne. Love hearts Ja, det var det jeg kom på akkurat nå. Men kommer kanskje på mer etterhvert. Endret 26. mars 2014 av Crobern
Crobern Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Dessuten; så snilt av dere:) Håper venninnen deres blir glad:) Jeg har alltid sett for meg at jordbær e " litt kjærlighet". Kanskje på grunn av fargen.
Gjest Blomst83 Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Mener å ha hørt at Physallis er kjærlighetens frukt. (Eller hva det en annen frukt?) Kjærlighet på pinne. Love hearts Ja, det var det jeg kom på akkurat nå. Men kommer kanskje på mer etterhvert. Lichi er kjærlighetsfrukten http://www.bama.no/eway/no/frukt/litchi/index.aspx%C2'>
Crobern Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 Lichi er kjærlighetsfrukten Takk for rettelsen
Fanderay Skrevet 26. mars 2014 #6 Skrevet 26. mars 2014 Bruk pepperkakeformer til å stikke ut hjerter av ananas og melon, sett på cocktail-pinner og lag en oppsats. Bruk melonskall til å lage blad, og sett også i noen druer og jordbær.
happiest Skrevet 26. mars 2014 #9 Skrevet 26. mars 2014 Godterihjerter, de man kan plukke som smågodt Melkesjokolade-hjerter Hjerteformet kake Hvis dere skal ha alkohol, så kan du lage geleshots i hjerteformer, feks. isbiteformer.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #10 Skrevet 27. mars 2014 Dere må jo spise brennende ljærlighet! Anonymous poster hash: 95a4d...e7e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå