AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Bryr du deg ikke fordi det er en god venn eller en i familien? Eller har du fått mindre respekt for personen etter at du fikk vite om utroskap? Anonymous poster hash: ba164...272
Gjest Kvinneline Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Hadde fått mindre respekt for vedkommende uansett 4
Sapientia Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Kjenner to. Ene har jeg mindre respekt for, andre synes jeg er et mindre bra menneske. Omstendighetene og !omfanget er ulikt for de to.
Froz1 Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Jeg hadde sett ned på dem. Om det var en bestevenn som hadde vært utro uten god grunn, ville vi ikke vært like nærme. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 Grunnen til at jeg spør er at det baksnakkes så mye om de som er utro. Og selv om forholdet kanskje var dårlig og at de passer bedre sammen med den nye, blir det på en måte oversett når det er utroskap inne i bildet. Jeg kjenner et par og ser ganske mye ned på dem, selv om de på mange måter er greie personer... TS Anonymous poster hash: ba164...272
Gjest Kvinneline Skrevet 26. mars 2014 #6 Skrevet 26. mars 2014 Jeg mener at hvis forholdet ditt er så dårlig at du et i stand til å være utro, hvorfor bare ikke ende forholdet ditt først da? Hva er poenget med å fortsette forholdet om du ønsker å ligge med andre? 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #7 Skrevet 26. mars 2014 Jeg mener at hvis forholdet ditt er så dårlig at du et i stand til å være utro, hvorfor bare ikke ende forholdet ditt først da? Hva er poenget med å fortsette forholdet om du ønsker å ligge med andre? De fleste menn vil vel ha en ny allerede før de går ut av et langvarig forhold... Nesten ingen menn som skiller seg for å bo alene. TS Anonymous poster hash: ba164...272 4
Gjest Kvinneline Skrevet 26. mars 2014 #8 Skrevet 26. mars 2014 (endret) De fleste menn vil vel ha en ny allerede før de går ut av et langvarig forhold... Nesten ingen menn som skiller seg for å bo alene. TSAnonymous poster hash: ba164...272 Kjenner mange gode, snille trofaste menn som ikke har dette synet, så tror ikke det påstanden din om at de fleste menn er slik. Og de som tenker sånn fortjener å være alene. Karma kommer alltid å biter folk i rævva til slutt Endret 26. mars 2014 av Kvinneline
losingedge Skrevet 26. mars 2014 #9 Skrevet 26. mars 2014 Har aldri vært utro selv, men har absolutt ingen formening om folk som har vært utro. Har bestekompisen min vært utro, hadde jeg ikke synes noe minedre om han. Det er ikke min business å dømme andre etter dumme ting de har gjort, og baksnakking og rykter får jeg ikke med meg fordi jeg ignorerer det. Ser kun ned på personer om de har gjort noe alvorli. Voldtekt+++ 10
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2014 #10 Skrevet 26. mars 2014 Bryr du deg ikke fordi det er en god venn eller en i familien? Eller har du fått mindre respekt for personen etter at du fikk vite om utroskap? Anonymous poster hash: ba164...272 Tenker ingenting fordi jeg blander meg ikke opp i det. 9
losingedge Skrevet 26. mars 2014 #11 Skrevet 26. mars 2014 Jeg hadde sett ned på dem. Om det var en bestevenn som hadde vært utro uten god grunn, ville vi ikke vært like nærme. Patetisk. Sorry, men det er patetisk. 2
LexSuperior Skrevet 26. mars 2014 #12 Skrevet 26. mars 2014 Kjenner to. Ene har jeg mindre respekt for, andre synes jeg er et mindre bra menneske. Omstendighetene og !omfanget er ulikt for de to. Enig. Det vil ikke si at jeg snakker om dem eller blander meg, men alle tenker vel sitt. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #13 Skrevet 26. mars 2014 Jeg hadde sett ned på dem. Om det var en bestevenn som hadde vært utro uten god grunn, ville vi ikke vært like nærme. Jeg kommer aldri til å ditche mine bestevenner uansett. Hvis ikke det er noe hårreisende som at de har drept en i familien min etc. Er glad jeg ikke er din venn. Droppe kontakt md noen for noe så trivielt. Anonymous poster hash: 81dd1...834 2
Gjest LadyGlaGla Skrevet 26. mars 2014 #14 Skrevet 26. mars 2014 Jeg fersket en bekjent i gyve løs på ei vennine av meg oppetter en vegg på et julebord. Noen uker etterpå postet han bilder av sitt nyfødte barn på FB, sammen med samboeren sin. Mister respekta ja. Men jeg prater med de begge, men stoler ikke på slike mennesker. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #15 Skrevet 26. mars 2014 Hadde nok "mistet" nummeret.Anonymous poster hash: 18d7e...2af
Froz1 Skrevet 26. mars 2014 #16 Skrevet 26. mars 2014 Patetisk. Sorry, men det er patetisk. Jeg kommer aldri til å ditche mine bestevenner uansett. Hvis ikke det er noe hårreisende som at de har drept en i familien min etc. Er glad jeg ikke er din venn. Droppe kontakt md noen for noe så trivielt. Anonymous poster hash: 81dd1...834 Burde forklare meg her. Min daværende bestevenninne var sammen med min bestekompis da jeg gikk på universitetet. Hun var utro i flere måneder og samtidig truet meg om å holde kjeft om det. Men alikavel ville hun skryte av han nye til meg flere ganger, og snakke om dette hele tiden. Jeg sto i midten, og jeg syntes hun oppførte seg dumt. Vi gled fra hverandre for mange grunner, men jeg likte ikke den siden av henne, og fikk opp øynene for mange andre dårlige sider jeg før var blind for.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #17 Skrevet 26. mars 2014 Forandret syn på vedkommende, men ikke noe jeg går og surmuler på i evigheter. Anonymous poster hash: b65da...de8
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #18 Skrevet 26. mars 2014 Jeg ser ned på dem, mener at de er egoistiske. Anonymous poster hash: a267a...1b8
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #19 Skrevet 26. mars 2014 Tenker ingenting fordi jeg blander meg ikke opp i det. Du trenger ikke å blande deg opp i det. Spørsmålet gjalt hvordan du så på vedkommende etterpå. TS Anonymous poster hash: ba164...272
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå