AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Kan man kun bruke hvite blonder om sommeren? Har en hvit blondekjole, en med blondeparti og en hvit blondeshorts jeg kunne tenkt meg å bruke før sommeren, men har fått høre at det ikke passer til årstiden? Jeg er forresten 30 år om det har noe å si...Anonymous poster hash: 41260...6bf
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Kan man kun bruke hvite blonder om sommeren? Har en hvit blondekjole, en med blondeparti og en hvit blondeshorts jeg kunne tenkt meg å bruke før sommeren, men har fått høre at det ikke passer til årstiden? Jeg er forresten 30 år om det har noe å si...Anonymous poster hash: 41260...6bf Hvite blondet-ting er til bruk om sommer for vanlige folk og til hele året for østeuropeiske damer og generelt wanna-be-bruder Anonymous poster hash: b3e17...a8d
Gjest Solsmil Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Så lenge det er varm nok, så ser jeg ikke problemet. Men jeg ville ikke gått med hvit blondeshorts med strømpebukse under, liksom..
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Så lenge det er varm nok, så ser jeg ikke problemet. Men jeg ville ikke gått med hvit blondeshorts med strømpebukse under, liksom.. Hvorfor ikke?Anonymous poster hash: 41260...6bf 1
Gjest Solsmil Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 Hvorfor ikke?Anonymous poster hash: 41260...6bf Det ser teit ut.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #6 Skrevet 26. mars 2014 Blondeshortsen går ikke før det er varmt nok. Alle shorts med strømpebukse er stygt, men hvit høres ekstra fælt ut. Hvit blondekjole kan du gå med hele året. Jeg har en langermet kremhvit blondekjole jeg bruker mest om vinteren, og jeg får alltid positive kommentarer på den. Anonymous poster hash: ec5ab...729
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå