Gå til innhold

Når skrur du på tven?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når ca på dagen slår du på tven? Er det fast tid hver gang?

Eller kan du finne på å se på tv mange ganger for dagen?

Jeg bruker ikke å slå på tven før dagsrevyen og da står den på helt til jeg går og legger meg.

Anonymous poster hash: ce64a...136
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skrur på når jeg skal se noe. Evt for å ta en runde for å se om det er noe å se på. Hvis det ikke er noe, så skrur jeg av. Kan ikke fordra tv på i bakgrunnen om jeg ikke ser på.

• Liker 1
Gjest Silverstream
Skrevet

Bruker å slå på tven om morgenen, slik at jeg får sett litt "Millionær søker kjæreste", "Dr.Phil" eller "Judge Judy". Når det er ferdig slår jeg av, og slår den ikke på igjen før "Big Bang Theory" begynner på om kvelden :) Også står den på helt til jeg legger meg, uavhengig om jeg ser på eller ikke.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Når jeg skal se på noe

jeg har ingen fast tid til når jeg skrur den på

AnonymBruker
Skrevet

Stort sett til 21-nyhetene. Ser de opptakene jeg vil se og slår av.

Anonymous poster hash: 727a7...25e

Gjest Keikolina
Skrevet

Slår på med en gang jeg står opp, ellers blir det så stille, slår den av igjen når vi stresser til barnehagen, og slår på tven med engang vi kommer hjem.

Skrevet

Skrur den på klokka 7 om morgenen og ser første halvtimen av God Morgen Norge og nyhetene mens jeg spiser frokost. Har ikke fast tidspunkt på kvelden, men skrur på dersom det er noe jeg vil se og skrur den av igjen når programmet er ferdig. Liker ikke å ha på tv hele tiden, det er godt med litt stillhet :)

Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg skrur på TV'en npr jeg skal se på noe, og jeg skrur den av når jeg er ferdig å se det.

Skrevet

Mannen skrur på nyhetskanalen når han kommer hjem fra jobb litt over fire. Står på mens vi lager middag, og mens vi spiser middagen. Kun han som ser på. Ser nyhetene, sporten og økonominyhetene (tidligere visste jeg ikke at det var noe som het det en gang). Skrur av når det er ferdig, og setter på rolig, lav musikk på anlegget.

Så slår vi på tv om kvelden når vi skal se noe. Vi bruker mye streaming, og opptak, så vi ser egentlig når vi har tid til å se, er ikke så opphengt i tv-programmet.

Gjest Winza
Skrevet

Min er på hele tiden så lenge jeg ikke skal å ferie

AnonymBruker
Skrevet

Syns den står og durer i bakgrunnen hele ettermiddagen, jeg....

Jeg skrur over til det jeg vil se etter at ungene er i seng. Eller jeg slår av og nyter stillheten.

Anonymous poster hash: 1df66...750

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...