AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Del Skrevet 26. mars 2014 Hvordan klarer dere damer/jenter å gå med trang bh? For jeg har lagt merke til at det nesten skjærer så langt inn i huden. Hvor stramt skal det sitte? Er det for stramt når en kan få en eller to fingere innom bhen og kroppen? Må inrømme og si at jeg kjøpte meg bh i forrige uke og gjorde det en skulle når det gjelder mål osv., men etter noen dager så var det gørrvondt. Jeg tar i mot tips og gode råd for å få bhene til å sitte perfekt og ikke vondt. Anonymous poster hash: 0fbfa...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 26. mars 2014 #2 Del Skrevet 26. mars 2014 Hadde samfunnet akseptert det hadde jeg gått uten bh hele tiden. Ingen tidspunkt på dagen er bedre når man kan ta den av. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 26. mars 2014 #3 Del Skrevet 26. mars 2014 Hvordan klarer dere damer/jenter å gå med trang bh? For jeg har lagt merke til at det nesten skjærer så langt inn i huden. Hvor stramt skal det sitte? Er det for stramt når en kan få en eller to fingere innom bhen og kroppen? Må inrømme og si at jeg kjøpte meg bh i forrige uke og gjorde det en skulle når det gjelder mål osv., men etter noen dager så var det gørrvondt. Jeg tar i mot tips og gode råd for å få bhene til å sitte perfekt og ikke vondt. Anonymous poster hash: 0fbfa...922 Feil modell/fasong/størrelse er det første jeg tenker. Og så slår jo umiddelbart tanken meg... og ha meg unnskyldt at jeg spør, men er du mann eller kvinne? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #4 Del Skrevet 26. mars 2014 Feil modell/fasong/størrelse er det første jeg tenker. Og så slår jo umiddelbart tanken meg... og ha meg unnskyldt at jeg spør, men er du mann eller kvinne? Jeg må få lov til å spørre selv om jeg er kvinne. Anonymous poster hash: 0fbfa...922 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 26. mars 2014 #5 Del Skrevet 26. mars 2014 Jeg må få lov til å spørre selv om jeg er kvinne. Anonymous poster hash: 0fbfa...922 Teksten i HI åpnet litt for begge deler, så det var best å klarere ut den saken. Har du fått hjelp i en skikkelig undertøysbutikk? - og tatt deg tiden der til å prøve ulike modeller og produsenter? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2014 #6 Del Skrevet 26. mars 2014 Min erfaring er at hvis man har litt størrelse på puppene så må man i spesialistforretning. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 26. mars 2014 #7 Del Skrevet 26. mars 2014 Hadde samfunnet akseptert det hadde jeg gått uten bh hele tiden. Ingen tidspunkt på dagen er bedre når man kan ta den av. Jeg velger å gå uten, samme hva folk sier nå er jeg "heldig" som bare har 75D/C. Da går det fint så lenge ikke stoffet i klærene er for fint. Blir verre til sommeren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberry Skrevet 26. mars 2014 #8 Del Skrevet 26. mars 2014 Om jeg går uten ser det ut som jeg ikke har pupper Gjelder å ikke kjøpe en som er for stram rundt "magen". Også må man vel bli litt vandt til det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #9 Del Skrevet 26. mars 2014 Det skal ikke bli noen bulker eller valker noe sted når man har på bh. Når du måler må du ikke stramme målebåndet, det skal bare ligge på huden på en måte Anonymous poster hash: 9319d...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 26. mars 2014 #10 Del Skrevet 26. mars 2014 (endret) - Endret 17. oktober 2016 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 27. mars 2014 #11 Del Skrevet 27. mars 2014 Det skal ikke bli noen bulker eller valker noe sted når man har på bh. Når du måler må du ikke stramme målebåndet, det skal bare ligge på huden på en måteAnonymous poster hash: 9319d...c6a Har man litt ekstra flesk på ryggen, så blir det bulker og valker uansett. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 27. mars 2014 #12 Del Skrevet 27. mars 2014 Det er for jævlig uansett. Hvis en har stor byste eller trenger hjelp til å holde de oppe, må en jo bare bruke det. Og prøve å finne den som er minst ukomfortabel. Jeg bruker det nesten aldri, og setter heller på plasterlapper på brystvortene for at de ikke skal synes gjennom tøyet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 27. mars 2014 #13 Del Skrevet 27. mars 2014 Trang BH, altså en BH som sitter som den skal vil gjøre mindre vondt enn en BH som ikke sitter som den skal 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 27. mars 2014 #14 Del Skrevet 27. mars 2014 Det skal ikke bli noen bulker eller valker noe sted når man har på bh. Når du måler må du ikke stramme målebåndet, det skal bare ligge på huden på en måteAnonymous poster hash: 9319d...c6a Du skal stramme målebåndet når du måler under puppene Men om man er litt større så kan selvsagt dette være et problem. Da ville jeg gått et sted og fått målt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eolin Skrevet 27. mars 2014 #15 Del Skrevet 27. mars 2014 iiih, jeg hater følelsen av dinglende "flesk". alt som rister og beveger seg på kroppen mens jeg beveger meg er .. nei, jeg klarer det ikke. så jeg fokuserer mer på at det skal sitte stramt enn om det gjør vondt.. sportsBH er favoritten, men sliter med å finne noen som er gode (har en nå som skviser puppene sammen, men det er ikke noe i midten - noe som jeg synes er litt ekkelt). ellers: gå til en undertøysbutikk og få litt veiledning. HM og alle de butikkene stoppet jeg for lenge siden å kjøpe BH i ettersom de mister formen og sitter dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #16 Del Skrevet 27. mars 2014 Har lært at man skal lett få fire fingre inn under stykket mellom brystene, men ikke så mye mer enn det. Klarer du å dra den ut fra kroppen uten problem, så er den for stor. For trang BH eller for smal i sidene klarer ikke jeg å gå med. Det er vondt. Men jeg synes det er vel så ekkelt med for stor BH, som kryper oppover ryggen og gir null støtte. BH'en skal være trang. Ikke for trang. Den skal sitte midt på ryggen, ikke på skulderbladene. Brystene skal ikke ha "muffinkant" over cupen. Men har man litt ekstra så skal det godt gjøres å ikke få litt bul/valk i sideflesket. Men det skal være minimalt og ikke skjære i kroppen. Er man litt større eller har tung byste, så velg en som er bred i sidene og bred i skulderstroppene. Anonymous poster hash: 8eed7...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #17 Del Skrevet 27. mars 2014 Jeg klarer ikke gå med BH. Går derfor alltid uten Anonymous poster hash: 575f1...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 27. mars 2014 #18 Del Skrevet 27. mars 2014 Jeg synes tilogmed sports-bh er ubehagelig å gå med. Men bruker det når jeg trener. På jobb og i selskap bruker jeg bh fordi jeg ser bedre ut med. Men jeg går uten nesten alltid ellers. Har aldri syntes det var bekvemt med. Og jeg har prøvd mange slags forskjellige med god veiledning på hvilke som skal være de beste, riktige og mest bekveme for meg. Jeg er over 40. Bh og stramme klær er ubehagelige, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 27. mars 2014 #19 Del Skrevet 27. mars 2014 Et lite tips: verdens mest behaglige BH! Jeg lever i disse til hverdags, du kjenner ikke at du har den på! http://www.boozt.com/no/no/magic-bodyfashion/comfort-bra_2448586/2448590?group=search Gir nok ikke noe særlig støtte for større bryster kanskje, men verdt å prøve! Kjøp en størrelse mindre enn du pleier, de er veldig stretchy! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 27. mars 2014 #20 Del Skrevet 27. mars 2014 Et lite tips: verdens mest behaglige BH! Jeg lever i disse til hverdags, du kjenner ikke at du har den på! http://www.boozt.com/no/no/magic-bodyfashion/comfort-bra_2448586/2448590?group=search Gir nok ikke noe særlig støtte for større bryster kanskje, men verdt å prøve! Kjøp en størrelse mindre enn du pleier, de er veldig stretchy! Jeg bruker innimellom den typen BH, men må ha varianten med bryterrygg for at det skal gi nok støtte. Anbefaler kvinner med store bryster å velge bryterrygg hvis de vil ha en slik en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå