mandel92 Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Jeg har begynt å løpe/jogge en god del. Men jeg får alltid masse vannblemmer etter en joggetur, akkurat nå er føttene mine fulle av blemmer. Før har jeg alltid tenkt at det var skoene, men det virker som om de kommer uansett.. Er det noen som har noen gode tips for hva jeg kan gjøre for å unngå blemmer? Og hva kan jeg gjøre når jeg først har fått blemmer? Jeg løper nesten hver dag, så de får liksom aldri tid til å gro.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Sokker har faktisk veldig mye å si. Mange fancy merker å velge fra, men trysilsokken fra europris funker fett den og. Anonymous poster hash: e7156...2bc
Gjest Runforit Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Gode sokker og tape i sekundet du kjenner at et gnagsår oppstår. Når de først har kommer så stikker jeg hull på dem og plastrer dem. Fikk en del gnagsår i starten, men etterhvert som føttene ble vant med joggingen så har jeg ikke hatt problemer, selv med nye joggesko
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå