AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Tone Damli frykter at ungen skal bli en skrikerunge: http://www.kjendis.no/2014/03/26/kjendis/tone_damli/tone_damli_aaberge/idol/tv_2/32504693/ Anonymous poster hash: 7bcce...2ec
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Det skjønner jeg godt. Hadde også vært nervøs for å få et kolikkbarn hvis jeg snart skulle føde. Det er jo ekstra slitsomt. Anonymous poster hash: d8e63...3ca 3
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Tone Damli frykter at ungen skal bli en skrikerunge: http://www.kjendis.no/2014/03/26/kjendis/tone_damli/tone_damli_aaberge/idol/tv_2/32504693/ Anonymous poster hash: 7bcce...2ec Hun er sikkert ikke den eneste. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Og hvorfor er dette i det hele tatt verdt å skrive om? Anonymous poster hash: 8aa1a...807 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #6 Skrevet 26. mars 2014 Men det verste som kan skje er at det er en skriker unge? Hva om ungen ikke er frisk eller lignende? Må jo være verre det!Anonymous poster hash: fe4ce...356
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #7 Skrevet 26. mars 2014 Nei, hun sier i intervjuet at de må se jobbing an ifht ungen, og at dersom det blir kolikk så blir det vanskelig. Det er jo et relativt sannsynlig scenarie, så ikke så rart at de har dette som en "hvis at". Det ville jo vært litt vel morbid å planlegge evt grusomme utfall, når tross alt kolikk er vanlig(1 av 3 får det) kontra alvorlig sykdom. Dere som lager alle disse hatske trådene om kjendiser og bloggere virker oppriktig talt mentalt forstyrrede....Anonymous poster hash: 7e14c...144 4
LempikasPromise Skrevet 26. mars 2014 #8 Skrevet 26. mars 2014 Jeg håper også at jeg slipper å få en skrikerunge. Vil vel tro at de aller fleste foreldre håper de slipper at barnet får f.eks kolikk, både for barnets, og sin egen del.
hjärterdam Skrevet 26. mars 2014 #9 Skrevet 26. mars 2014 Skjønner henne godt jeg. Kolikk unner jeg virkelig hverken barn eller foreldre.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #10 Skrevet 26. mars 2014 Sitat fra lenken "Det verste som kan skje er at jeg blir såpass dårlig herfra og inn mot fødselen, eller at babyen blir en skrikerunge så det blir vanskelig å jobbe, sier Damli til TV 2". Får håpe at babyen ikke skriker, og at hun kaller henne (babyen) en skrikerunge. Om det skjer, synes jeg synd på babyen + vi får vi enda en ny overskrift (slik vi i dag får med alt som skjer i livet til Tone...). Anonymous poster hash: ba929...296
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #11 Skrevet 27. mars 2014 Nei, nå må du holde tann for tunge, Tone, tenkte jeg da jeg leste det der (eller, egentlig tenkte jeg "Hold nå kjeft da om ting du ikke har peiling på ennå!"). Man kaller ikke ungen sin for skrikerunge, uansett. Jeg tror hun får en liten wake-up-call når babyen kommer. Da kan det faktisk hende at hun oppdager at jobben betyr veldig lite og gir blanke beng i hva som skjer med auditionene...jobb nummer 1 er baby de første månedene! Altså, instinktene vekkes som nybakt mamma! Men hvis hun er av den pliktoppfyllende typen kan det hende hun prøver å få til både jobb nr 1 og jobb nr 2 samtidig og sliter seg ut på det. Håper hun tørr å sette foten ned om nødvendig, hvis det skulle bli slitsomt. Men hun legger jo ikke lista lavere akkurat, med slike uttalelser i forkant. Anonymous poster hash: e8ff8...94a 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #12 Skrevet 27. mars 2014 Nei, nå må du holde tann for tunge, Tone, tenkte jeg da jeg leste det der (eller, egentlig tenkte jeg "Hold nå kjeft da om ting du ikke har peiling på ennå!"). Man kaller ikke ungen sin for skrikerunge, uansett.... Anonymous poster hash: e8ff8...94a Enig. Jeg er så glad for at alt jeg "tenkte" i 20-årene ikke havnet i Se&Hør e.l. Jeg trodde den gangen jeg visste alt, men selv med utdannelse innen fagfeltet ante jeg svært lite. Synes nesten synd på Tone... Føler meg forresten dum som svarer i en tråd om henne. Hun er jo egentlig en person "uten betydning"... Hvorfor bryr vi oss? Anonymous poster hash: ba929...296
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #13 Skrevet 27. mars 2014 Det verste som kan skje er vel om ungen dør under fødselen eller blir alvorlig skadet. Eller at den har en medfødt alvorlig skade... Selv hadde jeg gjerne tatt en kolikkunge eller en "skrikerunge" bare babyen min hadde overlevd fødselen. Anonymous poster hash: 8ee32...5c4 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #14 Skrevet 27. mars 2014 Jeg ville heller ikke ha skrikerunge. MEN DU OG DU SOM JEG FIKK DET har skreket mer eller mindre konstant i nesten ett år Og det går fint. Man vet jo ikke om noe annet og tilpasser seg, så tror ikke hun skal være redd for å få det akkurat. Anonymous poster hash: 1eabe...b16
Gjest Runforit Skrevet 29. mars 2014 #15 Skrevet 29. mars 2014 Hvem vil ha en skrikunge? Ingen med vettet i behold. Får man det så vil en jo takle det, men ingen VIL ha en skrikunge.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #16 Skrevet 30. mars 2014 Alle babyer skriker da, noen mer, noen mindre. Gudameg, tror hun babyen er en stille dukke??? Blir så oppgitt over uvitende fjols, vi har MAMMAPERM for en grunn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: 402fd...238
Gjest Beist Skrevet 30. mars 2014 #17 Skrevet 30. mars 2014 Tenk overskriftene om ungen blir en skrikerunge, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå