Gå til innhold

Hva er vitsen med å lure folk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt lurt noen ganger i løpet av livet mitt. Og jeg skjønner virkelig ikke vitsen! Jeg er ekstremt forsiktig med å "planlegge" fram i tid med en fyr, det er alltid de som gjør det, men så blir det aldri noe.

Har alltid tenkt at det kun er for å få sex og så dumpe meg, men sist gang var sex helt ute av bildet. Hvorfor ikke bare være ærlig? Eller unngå å gå forhåpninger???

Måtte bare få ut litt frustrasjon her!!

Anonymous poster hash: 2e531...823

Videoannonse
Annonse
Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg har blitt lurt noen ganger i løpet av livet mitt. Og jeg skjønner virkelig ikke vitsen! Jeg er ekstremt forsiktig med å "planlegge" fram i tid med en fyr, det er alltid de som gjør det, men så blir det aldri noe.

Har alltid tenkt at det kun er for å få sex og så dumpe meg, men sist gang var sex helt ute av bildet. Hvorfor ikke bare være ærlig? Eller unngå å gå forhåpninger???

Måtte bare få ut litt frustrasjon her!!

Anonymous poster hash: 2e531...823

Noen vet ikke bedre. Noen gjør det bevisst. Noen gjør det ubevisst. Det finnes mange grunner til dette.

Jeg har blitt lurt selv.. Sist gang av ei som sannsynligvis gjorde ting ut av beste mening fordi hun var redd for å bli dumpet.

Skal man ha noe til å fungere, så mener jeg at ærlighet er viktig. Da i det minste ovenfor seg selv :-P.

Skrevet

For å oppnå noe til egen fordel

Skrevet

Hei.

Huff, TS. Det er virkelig ikke noe gøy å bli lurt. Hvorfor folk på en måte lurer og sårer deg, det kan det være mange grunner til. Noen gjør det kanskje ubevisst, mens andre er mer klar over det.

Det er så mange som ønsker å få og få, men når det er deres tur til å gi noe tilbake trekker de seg unna.

Og som du sier: prøv å ikke planlegg fremtiden. Det blir så dumt når det du planlegger ikke skjer. Senk skuldrene, pust og tenk at du bare vil se hva som skjer. Jeg tror de fleste trenger litt øvelse på ikke å ha så høye forventninger, for det er søren meg ikke lett, altså. Men prøv. Det er deilig når man faktisk ikke forventer noe - for da slipper man skuffelsen, og det er lettere å gå videre ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja hva er vitsen med å lure? Daten presterte å si på første daten at han var ett ærlig menneske. Han sa også at han var ute etter et forhold som kunne vare. I tillegg sa han etterhvert at han kunne seg for seg en framtid med meg. Under 5. daten da jeg ikke ville ligge med han, sendte han melding dagen etter å sa han at han overhode ikke var interessert i meg. Hvor faen ble den ærligheten han snakket om under første date, og var i så fall alt han sa til meg før dette bare løgn for å få seg et ligg?
Hadde han sagt det fra starten så skulle han kanskje ha fått det, men istedenfor føler jeg meg litt heartbroken nå..

Anonymous poster hash: 43a56...247

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...