Gå til innhold

Finnes det en krem/gel som dekker røde kinn men som ikke er farge i?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min blir ofte fryktelig rød i ansiktet og spesielt i kinnene. Jeg er også rød i kinnene, men kan skjule det med sminke. Finnes det noe grønn dekkekrem som motvirker det røde, men som ikke er sminke? Som altså en mann (som ikke sminker seg) kan bruke?

Anonymous poster hash: f8f85...218
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kjæresten din trenger å pleie huden sin, for det høres ut som at han har sensitiv hud/roscasea.

• Liker 1
Skrevet

Det finnes dagkremer som nøytraliserer rød hud. F.eks "Anti-redness" fra Eucerin. Selges på apotek.

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten din trenger å pleie huden sin, for det høres ut som at han har sensitiv hud/roscasea.

Han har sensitiv hud og jeg mistenker også roscasea. Han har milde kremer og renseprodukter.

Det finnes dagkremer som nøytraliserer rød hud. F.eks "Anti-redness" fra Eucerin. Selges på apotek.

Og den er uten farge??

Skrevet

Han har sensitiv hud og jeg mistenker også roscasea. Han har milde kremer og renseprodukter. Og den er uten farge?? Anonymous poster hash: f8f85...218

Ja, den har ingen beigefarge (ala foundations). Har en svak, svak grønnfarge, men man ser ikke grønn ut med den med mindre man smører på i veeldig tykt lag. Kan brukes av begge kjønn. En ganske tynn og lett dagkremtype.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje jeg skal kjøpe den til han? Har du erfaringer med noen andre? :)

Skrevet

Kanskje jeg skal kjøpe den til han? Har du erfaringer med noen andre? :)Anonymous poster hash: f8f85...218

Har bare prøvd denne, men den funker :) Har ikke roscasea (skrives det sånn?), men har hud som lett blir litt rød, spesielt på morgenen etter dusjen.

Skrevet

primer fra bare minerals :) høres kanskje dumt ut, men dekker rødhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...