Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Jeg tror at de gode forslagene blir skygget over av de dårlige. For de dårlige er virkelig dårlige. Men så var det en leserkronikk og sikkert skrevet av en person som har irritert seg lenge. Da blir man trangsynt

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er interessant å se at når slanke mennesker kommer med samme forslag som Jørgen Foss, så er reaksjonene enten positive eller totalt fraværende, men når forslaget kommer fra Jørgen Foss, så hyles det opp om ansvarsfraskrivelse, og det er duket for stygge personkarakteristikker.

(Jfr saken om smågodt på tilbud)

Jørgen Foss får lide fordi folk elsker å ta mannen framfor ballen.

Anonymous poster hash: 7bfcd...0e7
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja,han må tåle mange usakligheter. Jeg har også merket at det er veldig mange som forakter overvektige. Det handler nok mest av alt om at de er livredde for å bli feite selv. Dvs Feit = stygg i deres øyne.

Jeg er enig i at helsen er viktig, og at overvektige budre få hjelp og støtte i stedet for hets og mobbing på daglig basis. Men det ene utelukker ikke det andre.

Jeg mener også at noen faktisk hadde hatt mer godt av å legge PÅ seg 5 kg. Det er alt for mange som går rundt og piner seg ned i vekt konstant og får et veldig sykelig forhold til mat. Ikke bra det heller. Men de ivertfall tynne / slanke, så da er det ikke så farlig, det da.

Anonymous poster hash: 97a60...198
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...