AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Etter tre år med trening på treningssenter har jeg funnet ut at det ikke er noe for meg. Alt ble bare stress og tull, og resultatene uteble totalt! Så nå har jeg endret fokus, sluttet på treningssenteret, gjør ting på min måte, og har bestemt meg for å fokusere mer på kondisjon for en periode. 3. mars var dagen da jeg gikk på tredemøllen for første gang. Da gikk jeg 4 km på 45 minutter, 5,5 km/t, og jeg bestemte meg for at dette skulle være referansen for å se en evt formstigning. I går gikk jeg samme strekning, med samme fart, og det var utrolig morsomt å se resultatet etter bare 3 uker. (Grønn linje er referansepunkt, rød linje er fra denne uken) Jeg er stolt over det jeg har oppnådd i løpet av disse få ukene! For andre er dette sikkert en bagatell, men for meg er dette er formidabelt resultat, og jeg fikk lyst til å dele det med andre. Anonymous poster hash: 969ad...a15 Anonymous poster hash: 782cc...79a 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Så flink du er!! Anonymous poster hash: 1d87d...f0e
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 Takk! Det er veldig rart å tenke på at det som for bare tre uker siden var en treningsøkt som økte kondisjonen, i dag er en hvileøkt. Og det er så morsomt å se resultater på papiret, selv om jeg ikke ser resultatene med det blotte øyet ennå. Anonymous poster hash: 782cc...79a
Pringle Skrevet 27. mars 2014 #7 Skrevet 27. mars 2014 Så flott innsats og resultat! Og husk at selvskryt skal man lytte til, for den kommer fra hjertet! 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #8 Skrevet 27. mars 2014 Hvor ofte går du? Anonymous poster hash: 6c39c...e54
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #9 Skrevet 27. mars 2014 Takk alle sammen! Hvor ofte går du? Anonymous poster hash: 6c39c...e54 Jeg startet med å gå hver dag. Nå jogger jeg hver 3. dag, og går i pulssone 1 resten av dagene. Til nå har 4 km vært distansen min, men fra og med neste uke økes den til 5 km + en lengre tur i uken. Jeg skal fortsette med å jogge hver 3.dag. Anonymous poster hash: 782cc...79a
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #10 Skrevet 6. juli 2014 Jeg drar opp denne igjen. I dag skal jeg legge ut på min første langkjøring. Egentlig tenkte jeg å prøve meg på 10 km, men innså at det var et alt for hårete mål, så nå er målsetningen "så langt jeg kommer i løpet av 90 minutter". Ønsk meg lykke til! Anonymous poster hash: 782cc...79a
Gjest Runforit Skrevet 6. juli 2014 #11 Skrevet 6. juli 2014 (endret) Jeg drar opp denne igjen. I dag skal jeg legge ut på min første langkjøring. Egentlig tenkte jeg å prøve meg på 10 km, men innså at det var et alt for hårete mål, så nå er målsetningen "så langt jeg kommer i løpet av 90 minutter". Ønsk meg lykke til! Anonymous poster hash: 782cc...79a Lykke til!!!! Endret 6. juli 2014 av Runforit
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #12 Skrevet 6. juli 2014 Lykke til!!!! Takk! Jeg kommer tilbake med oppdatering i ettermiddag. Anonymous poster hash: 782cc...79a
Gjest Allergikeren Skrevet 6. juli 2014 #13 Skrevet 6. juli 2014 Lykke til Får jeg også lov til å spørre pent om å ønske meg lykke til, og så kan jeg skryte litt i ettermidddag? Jeg skal nemlig være med samboer opp til et sæl(sel?) vi har, ved roten av et fjell her. Jeg vet ikke hvor langt det er, men sist brukte vi to timer hver vei, og det er stort sett småbratte oppoverbakker. (Det er vel rundt 10 grader helling, om ikke litt mer?) De forrige eierne regnet ca en times hard gange. Jeg smågruer meg allerede, kondisen min er elendig. Men men, å melde seg ut er tross alt ikke noe særlig til alternativ!
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #14 Skrevet 6. juli 2014 Selvfølgelig skal du både få lykke til, og få skryte av deg selv! Lykke til! Jeg gleder meg til å høre etterpå! Mannen hadde glemt å gi meg beskjed om at vi skulle få besøk (langveisfarende) i dag, og det er vel unødvendig å si at besøket kom like etter at jeg hadde kommet meg på mølla. Jeg følte meg egentlig ganske så uhøflig som ikke avbrøt turen, men jeg gjorde langturen "kort". Det ble bare 70 minutter, og 8 km inkludert oppvarming og nedtrapping, men jeg får si meg fornøyd med det. Anonymous poster hash: 782cc...79a 1
Gjest Allergikeren Skrevet 6. juli 2014 #15 Skrevet 6. juli 2014 Selvfølgelig skal du både få lykke til, og få skryte av deg selv! Lykke til! Jeg gleder meg til å høre etterpå! Mannen hadde glemt å gi meg beskjed om at vi skulle få besøk (langveisfarende) i dag, og det er vel unødvendig å si at besøket kom like etter at jeg hadde kommet meg på mølla. Jeg følte meg egentlig ganske så uhøflig som ikke avbrøt turen, men jeg gjorde langturen "kort". Det ble bare 70 minutter, og 8 km inkludert oppvarming og nedtrapping, men jeg får si meg fornøyd med det. Anonymous poster hash: 782cc...79a Det høres da ut som en bra økt likevel På turen oppover fikk jeg sitte på med svigerfar på ATV. (Vi skulle ha opp et par dagsenger og sånt. Selet har vært lite brukt, vi fant en boks med sodd som var "Best før 2002" ...) Magemusklene fikk prøvd seg da, ryggstøtten gikk ikke helt opp, så jeg måtte jo holde meg oppe(så jeg ikke bøyde meg bakover og knakk ryggen på støtta ) Men nedover gikk vi. Jeg fikk "tildelt" to jakthunder(svigerfar med forlovede har fem totalt), som jo var ivrige etter å springe, og måtte holdes igjen. Jeg tok på meg skritteller da jeg gjorde meg klar i morges, og gikk jo litt fram og tilbake før vi dro og der oppe også. Jeg kan sikkert trekke fra 3-400 skritt. Da vi kom ned, viste skrittelleren rett over 8200 skritt, som blir ca 4,5 km(55 cm pr skritt). :D Helt kurant(kurrant?) blir det jo ikke, skrittelleren har feilmargin på 5%, og jeg tok kortere skritt enn vanlig en del av tiden, siden det var så bratt. Men men, jeg er fornøyd likevel.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #16 Skrevet 6. juli 2014 Det høres da ut som en bra økt likevel På turen oppover fikk jeg sitte på med svigerfar på ATV. (Vi skulle ha opp et par dagsenger og sånt. Selet har vært lite brukt, vi fant en boks med sodd som var "Best før 2002" ...) Magemusklene fikk prøvd seg da, ryggstøtten gikk ikke helt opp, så jeg måtte jo holde meg oppe(så jeg ikke bøyde meg bakover og knakk ryggen på støtta ) Men nedover gikk vi. Jeg fikk "tildelt" to jakthunder(svigerfar med forlovede har fem totalt), som jo var ivrige etter å springe, og måtte holdes igjen. Jeg tok på meg skritteller da jeg gjorde meg klar i morges, og gikk jo litt fram og tilbake før vi dro og der oppe også. Jeg kan sikkert trekke fra 3-400 skritt. Da vi kom ned, viste skrittelleren rett over 8200 skritt, som blir ca 4,5 km(55 cm pr skritt). :D Helt kurant(kurrant?) blir det jo ikke, skrittelleren har feilmargin på 5%, og jeg tok kortere skritt enn vanlig en del av tiden, siden det var så bratt. Men men, jeg er fornøyd likevel. Det har du all grunn til å være fornøyd med Anonymous poster hash: 782cc...79a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå