Gå til innhold

SAVNET!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Tenk at jeg aldri mer kan gå ut og kose meg med en øl og en røyk.....

Det er jo Fredag idag, men så regner det.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Lizbet
Skrevet

Tenk så deilig at man kan gå ut og ta seg en øl uten å bli plaget av røyken!! :tunge1:

Som du sa - det er fredag!

Skrevet
Tenk så deilig at man kan gå ut og ta seg en øl uten å bli plaget av røyken!! :tunge1:

Som du sa - det er fredag!

:Nikke:

Jepp, det har jeg savnet!

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes ikke-røykerne er litt ovenpå og spydige jeg, man skal ikke sparke

dem som allerede ligger nede...

Gjest Lizbet
Skrevet

La meg sjekke......Nope! Ikke no sympati å spore uansett hvor godt jeg leter :)

Hvorfor skal jeg tenke på det? Har aldri opplevd å bli tatt hensyn til som ikkerøyker, så....ha en fortreffelig helg, Gjest!

Skrevet

Hvorfor skal jeg tenke på det? Har aldri opplevd å bli tatt hensyn til som ikkerøyker,

Nettopp. Røykerne har i årevis vært egoistiske og overhodet ikke tatt hensyn til ikke-røykere. Når det så går andre veien, da blir det plutselig ramaskrik. :roll:

Skrevet

Nettopp. Røykerne har i årevis vært egoistiske og overhodet ikke tatt hensyn til ikke-røykere. Når det så går andre veien, da blir det plutselig ramaskrik. :roll:

Helt, helt enig!! :enig_animasjon:

... og det er ikke mer enn et halvt år siden jeg selv røyka 15 om dagen, som jeg hadde gjort i nesten 20 år, men jeg mente det samme fordet!!

Litt drøyt å snakke om å "sparke de som allerede ligger nede"!

Nelle :)

Skrevet
Synes ikke-røykerne er litt ovenpå og spydige jeg, man skal ikke sparke

dem som allerede ligger nede...

Det var da litt drøyt.

Syns det var på tide med denne loven. tenk på de som ikke kan gå ut pga allergi og astma, fordi det absolutt må sitte noen og dampe ved siden av dem. sliter selv med rennende øyne i kontakt med røyk, og det skal bli herlig å kunne gå ut og slippe det problemet.

:klappe: for røykeloven!

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel unnskyld så mye.Var bare ment som et lite hjertesukk det her da.

Prøver å slutte men det er ikke så lett...Har jo hatt mange fine stunder

med røyken.Mente ikke å lage "ramaskrik". Syns nå fortsatt dere er litt

aggressive jeg. Men snart er jeg en ikke-røyker jeg også, håper jeg klarer

å være hyggelig mot dem som røyker.

Skrevet

Det er da ikke snakk om å ikke være hyggelig mot dem som røyker. det er røyken noen av oss ikke liker.

Gjest Gjesta
Skrevet
Men snart er jeg en ikke-røyker jeg også' date=' håper jeg klarer å være hyggelig mot dem som røyker.[/quote']

Jeg er ikke hyggelig mot røykere som:

- svir av meg håret :evil:

- lager brennemerke i klærne mine :evil:

- gir meg sigarett-merke i huden :evil:

- puster meg midt i trynet :evil:

, selv om det var ett "uhell"!....

(Det kan da ikke være så vanskelig å kontrollere en liten røyk??..)

Lykke til med røykeslutt!!! Du klarer det du vil klare! :)

Clea

Gjest LIzbet i.i
Skrevet

Synest ikke vi var aggressive hverken arkana eller jeg.

Ser at vi ikke gav den responsen du ønsket, men det må da tåles??

Er det røykekutten som gjør det hårsår??

Lykke til uansett! For meg blir verden et bedre sted og være etter den nye røykeloven uansett!

Skrevet

Jo, ikke-røykerene har hylt og skreket i mange år. Nå når Høybråten talt og dere endelig har fått det som dere vil så synes jeg jaggu at dere kunne være fornøyde med det og holde fred. Det er ikke bare positivt med denne loven heller. Mange eiere av utesteder jeg har snakket med er bekymret.

Gjest Elenath
Skrevet
Jo' date=' ikke-røykerene har hylt og skreket i mange år. Nå når Høybråten talt og dere endelig har fått det som dere vil så synes jeg jaggu at dere kunne være fornøyde med det og holde fred. Det er ikke bare positivt med denne loven heller. Mange eiere av utesteder jeg har snakket med er bekymret.[/quote']

Jeg er fornøyd og holder fred. Synes det er en fantastisk lov og har ikke sympati med røykerne. Må vel få lov å si fra at jeg er fornøyd?

Desuten har jeg ikke hylt og skreket i mange år pga. at folk har røyket inne :wink:

Skrevet

Røykeloven er altfor steng! Hvorfor kan det ikke være egne rom eller steder for røykere? Hvorfor må det være enten eller? Det er jo ikke ulovlig å røyke! :evil:

Gjest anneline
Skrevet

Rapport fra en røker:

Har kost meg i sola hjemme med en kaffe og cognac og en cubansk cigar.

Har spart rundt 400 kroner på å ikke ta fredagspils/mat + at jeg har fått farge, og det var ikke så mange som skulle ut på byen i dag heller. Uteservering er det stort sett bare å glemme her i byen på en fredag hvis man ikke kaprer bord i grålysninga, så det er ikke noe reellt alternativ.Dette går over all forventning! Grillpartyene og hjemmefestene popper opp som paddehatter så jeg frykter ikke for det sosiale liv heller, men vi er voksne folk som er ferdige med det mest intense bylivet alikevel, så det er liksom ikke et must å fly på cafe hele natta. Vurderer å lage egen sparebøsse for det jeg sparer på å ikke gå på cafe og kjøpe meg en pen diamantring til høsten. Skal slutte å røyke om en måneds tid, men kommer nok ikke til å gjenoppta cafelivet hvis jeg sparer såpass mye som det virker som. Blir liksom to fluer i en smekk dette her.

Gjest Elenath
Skrevet
Røykeloven er altfor steng! Hvorfor kan det ikke være egne rom eller steder for røykere? Hvorfor må det være enten eller? Det er jo ikke ulovlig å røyke! :evil:

Fordi bransjen ikke taklet dette sist de fikk sjansen.

Skrevet
Vel unnskyld så mye.Var bare ment som et lite hjertesukk det her da.

Prøver å slutte men det er ikke så lett...Har jo hatt mange fine stunder

med røyken.Mente ikke å lage "ramaskrik". Syns nå fortsatt dere er litt

aggressive jeg. Men snart er jeg en ikke-røyker jeg også, håper jeg klarer

å være hyggelig mot dem som røyker.

Jeg har ingen problemer med å være hyggelig mot røykere. SUTREPAVER derimot (les: typer som deg!) er noe av det verste jeg vet - og DA gidder jeg ikke være hyggelig!

Slutt å klage og la være å gå ut da vel!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er ikke hyggelig mot sinte bøllefrø heller

Gjest Gjesta
Skrevet

Folkens, om noen år kan vi sitte og snakke om den tiden "da det faktisk var tillatt å røyke på utesteder - tenk det da! " :wink:

Vi blir vant til denne loven, både røykere og ikke-røykere!

K

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...