AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Satt nettopp og så en episode av et program som heter "Tempted". Kort fortalt arrangerer en person et møte mellom kjæresten sin og en vakker og forførende kvinne. Poenget er å se om kjæresten er til å stole på og se hans reaksjoner når denne fristerinnen blir mer og mer nærgående og legger an på kjæresten. Kunne dere ha gått så langt for å teste trofastheten hans? Personlig hadde jeg ikke kunnet gjort det, og synes det å gjøre noe slikt er totalt uakseptabelt. Det er i seg selv et gedigent svik fra den som gjør dette. Hvis man ikke stoler mer på kjæresten sin enn at man føler behov for å henge han ut på et TV-show er det ikke noe grunnlag for et forhold i utgangspunktet. Hadde jeg blitt utsatt for noe slikt, hadde jeg uansett gjort det slutt på flekken med kjæresten for å ha vist meg en slik mistillit. For det andre er det veldig urettferdig å sette en person opp i en slik situasjon. Det kan være mange faktorer som spiller inn, og selv om han blir fristet (hvem faen blir ikke det når en sexy kvinne byr seg frem på en slik måte?) betyr ikke det at man kommer til å være utro. Anonymous poster hash: e63dc...358
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Ha-HA! Kjempe dårlig skuespill! Enda dårligere serie!!! Anonymous poster hash: 9bccf...007
Gjest snoopy_93 Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Sånt er morsomt å se, men helt sikkert grusomt å oppleve in real life.
Gjest Kim Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 Ja dette er jo veldig god moral... Legger man opp til sånne ting, så fortjener man at vedkommende man "tester" forsyner seg av fristerinnen/fristeren.
Gjest Corto Maltese Skrevet 26. mars 2014 #6 Skrevet 26. mars 2014 Jeg antar at også menn kan få testen dama sin trofasthet i denne serien.
Gjest Lille-pus Skrevet 26. mars 2014 #10 Skrevet 26. mars 2014 Hvorfor i alle dager skulle man være så usikker at man legger ut et 'agn' på den måten? Enig med Nordis; Typisk søppeltv.
Gjest Heartbeat Skrevet 26. mars 2014 #11 Skrevet 26. mars 2014 Herregud, de vet jo selv at disse gutta ikke er til å stole på. Ingen grunn til å teste de å den måten da. Magefølelsen sier som regel det meste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå