Minette Skrevet 4. juni 2004 #1 Skrevet 4. juni 2004 Er det realistisk at jeg kan gå ned 5 kg ved å gå eller sykle hver dag, kutte ut brus/godteri etc hele uken med unntak av en dag i helgen? Har 5 kg som overhodet ikke "er meg" som har sneket seg på de siste årene:(
*Shira* Skrevet 4. juni 2004 #2 Skrevet 4. juni 2004 Hvilke tidsperspektiv snakker vi om? På 4 - 5 uker klarer du å gå ned 5 kilo ved modereat trimming og redusering av sukker inntak.
Minette Skrevet 4. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2004 Kan det virkelig være realistisk å gå ned 5 kilo på 5 uker? JIPPI!! Det er godt nok for meg det Er gåing/sykling nok?kan ikke jogge pga kneet mitt..
Gjest Poirot Skrevet 4. juni 2004 #4 Skrevet 4. juni 2004 Hvilke tidsperspektiv snakker vi om? På 4 - 5 uker klarer du å gå ned 5 kilo ved modereat trimming og redusering av sukker inntak. Dette er jo litt individuelt. Har selv brukt 7 uker nå på å gå ned 2 kg.
Gjest Lady-M Skrevet 4. juni 2004 #5 Skrevet 4. juni 2004 5 kg på 4-5 uker er ganske mye. Det er over en 1kg i uken og da skal man gå på en streng diett for å klare det. Men som Poirot skriver, er det individuelt.
aline Skrevet 4. juni 2004 #6 Skrevet 4. juni 2004 dersom du ikke har tenkt å sprette de fem kiloene opp igjen så fort du er ferdig med "slankern", så bør du vel heller legge inn både treningsinnslag + erstatning for noe av snopet, men i en slik grad at du klarer å gjøre det om til livsstilen din. Dvs at det kan ta tid å gå de ned, fordi det kanskje ikke er lurest å styrt-slanke seg for deretter å gå tilbake til "gamle vaner" og legge dem på seg igjen. Dette prøver jeg stadig vekk på selv da..... (har en ca 3 kg som jeg vil ned + noen håndtak bak/siden som jeg kunne tenke meg å bli kvitt)... men det er fader ikke så enkelt!!! Har liksom gått så inn den livsstilen jeg har nå, og den innebærer 3-4 kg mer en jeg har som trivselsvekt. :-?
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2004 #7 Skrevet 4. juni 2004 Dess mer du veier jo fortere og lettere går du ned de første ukene. En på 80 kg kan godt klare å gå ned 5 kg på en mnd..men det er klart; jo raskere nedgang jo fortere oppgang igjen.
Champagne Skrevet 5. juni 2004 #8 Skrevet 5. juni 2004 Jeg vil også ned 5 kg før bikini-sesongen! Går det virkelig av å gå ned så mye på 4-5 uker? Hurra isåfall.
Gjest Rio Skrevet 5. juni 2004 #9 Skrevet 5. juni 2004 jeg holder på.. skal se hvor mye jeg greier på 6 uker.. har greid 1 kg på en uke allerede.. føler meg kjempebra jeg.. trener en del da, vil ikke miste musklene mine.. og styrer unna småspising og store porsjoner og snop.. spiser tyggis og läkrol istedenfor - og sef vann når jeg får et eller anna kick..
Gjest Anki Skrevet 6. juni 2004 #10 Skrevet 6. juni 2004 Dess mer du veier jo fortere og lettere går du ned de første ukene. En på 80 kg kan godt klare å gå ned 5 kg på en mnd..men det er klart; jo raskere nedgang jo fortere oppgang igjen. Det er ikke nødvendigvis slik at man går lettere ned når man er tykk. Jeg går på en diett uten sukker, melk og hvetemel pga. allergier, og var i utgangspunktet ganske slank. Er 172 og veier til vanlig 62 kg. Har nå gått på dietten i snart 6 uker, og har gått ned to klesstørrelser! Har ikke vekt så kan ikke veie meg, men vil tro at to klesstørrelser tilsier minst 4-5 kilo...
Gjest Lilleulv Skrevet 6. juni 2004 #11 Skrevet 6. juni 2004 Vil man, så kan man Spise sunt og trene masse!! Men litt vanskelig med vondt kne... :-? Kondisjonstrening er jo alfa omega egentlig... Dobbelttime med aerobic er effektivt...
Gjest Estrela Skrevet 6. juni 2004 #12 Skrevet 6. juni 2004 har gått ned to klesstørrelser! Har ikke vekt så kan ikke veie meg' date=' men vil tro at to klesstørrelser tilsier minst 4-5 kilo...[/quote'] En klesstørrelse tilsvarer ca. 5 kg... You do the math.
Gjest Fraggel Skrevet 7. juni 2004 #13 Skrevet 7. juni 2004 Èn ting som er sikkert, er ihvertfall at dersom du spiser mye og ofte godteri (+ drikker brus) nå, så vil du merke STOR forskjell dersom du kutter det ut. En liten sjokolade om dagen merkes. Jeg drikker så og si aldri brus, har ikke lyst på lengre - drikker kun vann. Fungerer veldig bra.
Minette Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #14 Skrevet 7. juni 2004 takk for mange gode tips dere! Jeg har kuttet ut brus og godteri i uken, tar meg en liten sjokolade og et glass brus i helgen. Det kan vel ikke gjøre såå mye eller? Har vært veldig stillesittende de siste årene, nå går jeg en lengre tur eller sykler ca annenhver dag. Har gjort dette i nesten enuke nå - men ikke noe har skjedd med vekten :-? skal fortsette å være flink til å trimme litt og unngå så mye sukker som mulig. Jeg vil også gå ned en kilo i uken :oops:
Gjest 1111 Skrevet 7. juni 2004 #15 Skrevet 7. juni 2004 Det er viktig å kunne ha en dag i uken hvor du unner deg det du nekter deg selv resten av uka. hvis ikke kan det bli lettere å sprekke, og den sprekken blir gjerne større enn et glass brus og en liten sjokolade. kos deg med det i helgen og vær flink i hverdagen
Rio Skrevet 7. juni 2004 #17 Skrevet 7. juni 2004 jeg har jammen greid det merkeligste.. jeg har trent mye, ikke sulta meg, bare spist mindre og veldig mye grønt, mye vann - nesten en hel boks med is på lørdag, og vekta viste i dag tidlig 2kg mindre enn jeg veide for en uke siden.. jeg er faktisk litt sjokka.. :klø:
Gjest Anki Skrevet 8. juni 2004 #18 Skrevet 8. juni 2004 :-) Kan det virkelig være mulig tror du?... Kan ikke tenke meg at jeg har gått ned så mye? Men kanskje litt ekstra mye over bak og lår, slik at buksestørrelser er blitt to størrelser mindre. Jaja, dyrt er det i hvert fall å kjøpe nye klær. Men kjekt å fornye garderoben...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå