AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Jeg tror jeg er ganske alene om å fortsatt ha denne baggy stilen som jente, de fleste går i tights, jeans, converse sko, cardigan osv f.eks. Men jeg bruker alltid baggy dongeribukser eller baggy joggebukser i freshe farger, skater-/basketsko (helst mannesko, de er tøffest), på overkroppen har jeg oftest tight genser på da, om ikke hettejakke (om det er kaldt ute). Jeg er ellers slank og veltrent, høy (175cm), har endel tatoveringer, pent ansikt, moderat, naturlig sminket og langt hår. Hadde dere tenkt noe spesielt om meg? Er forresten 23 år. Anonymous poster hash: c6e9f...ef6
Gjest Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Jeg hadde sikkert syntes du var drit kul om jeg hadde sett deg.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Nei, så lenge du er snill og oppfører deg kan du gå med akkurat hva enn du vil Ikke naken i det offentlige rom Anonymous poster hash: 4d978...7eb
__Lotte__ Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 Tenkte med en gang. Ei jente som er sikker på seg selv og har stor selvtillit..Alltid deilig å være annerledes da! u go girl! 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #6 Skrevet 26. mars 2014 Tøff stil! Liker det. Anonymous poster hash: b7f75...bd1
Crobern Skrevet 26. mars 2014 #7 Skrevet 26. mars 2014 Jeg tror jeg er ganske alene om å fortsatt ha denne baggy stilen som jente, de fleste går i tights, jeans, converse sko, cardigan osv f.eks. Men jeg bruker alltid baggy dongeribukser eller baggy joggebukser i freshe farger, skater-/basketsko (helst mannesko, de er tøffest), på overkroppen har jeg oftest tight genser på da, om ikke hettejakke (om det er kaldt ute). Jeg er ellers slank og veltrent, høy (175cm), har endel tatoveringer, pent ansikt, moderat, naturlig sminket og langt hår.Hadde dere tenkt noe spesielt om meg?Er forresten 23 år. Anonymous poster hash: c6e9f...ef6 Jeg hadde tenkt at du hadde den stilen. Ikke noe mer eller mindre.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #8 Skrevet 26. mars 2014 Hadde kanskje hatt en mistanke om at du var lesbisk, men ikke noe negativt i det i seg selv da. Forøvrig synes jeg skater-basketsko er dritstygge og ser ut som truger, men hver sin smak. Anonymous poster hash: 3a75a...e8d 4
AnonymBruker 42 Skrevet 26. mars 2014 #10 Skrevet 26. mars 2014 "Hadde dere tenkt noe spesielt om meg?" Kanskje.... - Hun derrre der er sikker over gjennomsnittlig interessert i snowboard og den salgs 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #11 Skrevet 26. mars 2014 Tror ikke jeg ville giddet å tenke noe spesielt. Anonymous poster hash: 8d6a3...43e 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 26. mars 2014 #12 Skrevet 26. mars 2014 Du skiller deg fra mengden på en nøytral/positiv måte.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #13 Skrevet 26. mars 2014 Hadde kanskje hatt en mistanke om at du var lesbisk, men ikke noe negativt i det i seg selv da. Forøvrig synes jeg skater-basketsko er dritstygge og ser ut som truger, men hver sin smak. Anonymous poster hash: 3a75a...e8d Samme her. Men nei, hadde vel i utgangspunktet ikke tenkt noe. Bor en by i utlandet hvor man ser antrekk og typer utseende som skiller seg mye mer ut enn det, og jeg tenker egentlig ikke noe særlig over det lengre. Anonymous poster hash: c5621...1af
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #14 Skrevet 26. mars 2014 At du er er stuck i begynnelsen av 2000-tallet. Anonymous poster hash: c7c60...1bb 6
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #16 Skrevet 26. mars 2014 Helt ærlig? Hadde jeg sett noen med den stilen du beskriver hadde jeg tenkt at de var av typen som henger på stasjonen, røyker en pakke om dagen og har en kjæreste som heter Ronny. Slask med andre ord. Men for all del, dette er jo smak og behag. Flertallet her ser jo ut til å mene at det er positivt, og så lenge du trives med det er andres mening uten betydning. Anonymous poster hash: 00457...92f 1
Gjest Silverstream Skrevet 26. mars 2014 #17 Skrevet 26. mars 2014 Hadde tenkt at du kanskje var en guttejente. Eller at du kanskje var lesbisk/bifil. Ville nok uansett likt det
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #18 Skrevet 26. mars 2014 Så mange morsomme svar! Jeg følte egentlig bare for å spørre her for å se om jeg fikk noen svar i det hele tatt, og om folk tenker noe når de ser meg siden jeg vet jeg skiller meg ut (ikke det jeg prøver på, jeg har alltid bare vært sånn).. Det med lesbisk er ikke nytt da, men jeg tar ikke det som noen form for fornærmelse. Jeg likte det med at jeg ser ut som en slask som henger på stasjonen, røyker og har en kjæreste som heter Ronny, jeg ler Anonymous poster hash: c6e9f...ef6
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #19 Skrevet 26. mars 2014 Og ps; Dere er herlige! Anonymous poster hash: c6e9f...ef6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå