Gå til innhold

Hva hadde du tenkt om meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg er ganske alene om å fortsatt ha denne baggy stilen som jente, de fleste går i tights, jeans, converse sko, cardigan osv f.eks.

Men jeg bruker alltid baggy dongeribukser eller baggy joggebukser i freshe farger, skater-/basketsko (helst mannesko, de er tøffest), på overkroppen har jeg oftest tight genser på da, om ikke hettejakke (om det er kaldt ute).

Jeg er ellers slank og veltrent, høy (175cm), har endel tatoveringer, pent ansikt, moderat, naturlig sminket og langt hår.

Hadde dere tenkt noe spesielt om meg?

Er forresten 23 år.

Anonymous poster hash: c6e9f...ef6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eh?

Anonymous poster hash: 90f5e...8e6
Skrevet

Jeg hadde sikkert syntes du var drit kul om jeg hadde sett deg.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, så lenge du er snill og oppfører deg kan du gå med akkurat hva enn du vil :)

Ikke naken i det offentlige rom

Anonymous poster hash: 4d978...7eb
Skrevet

Tenkte med en gang.

Ei jente som er sikker på seg selv og har stor selvtillit..Alltid deilig å være annerledes da! u go girl!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tøff stil! Liker det.

Anonymous poster hash: b7f75...bd1
Skrevet

Jeg tror jeg er ganske alene om å fortsatt ha denne baggy stilen som jente, de fleste går i tights, jeans, converse sko, cardigan osv f.eks. Men jeg bruker alltid baggy dongeribukser eller baggy joggebukser i freshe farger, skater-/basketsko (helst mannesko, de er tøffest), på overkroppen har jeg oftest tight genser på da, om ikke hettejakke (om det er kaldt ute). Jeg er ellers slank og veltrent, høy (175cm), har endel tatoveringer, pent ansikt, moderat, naturlig sminket og langt hår.Hadde dere tenkt noe spesielt om meg?Er forresten 23 år. Anonymous poster hash: c6e9f...ef6

Jeg hadde tenkt at du hadde den stilen. Ikke noe mer eller mindre.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde kanskje hatt en mistanke om at du var lesbisk, men ikke noe negativt i det i seg selv da. Forøvrig synes jeg skater-basketsko er dritstygge og ser ut som truger, men hver sin smak.

Anonymous poster hash: 3a75a...e8d
  • Liker 4
Skrevet

"Hadde dere tenkt noe spesielt om meg?"

Kanskje.... - Hun derrre der er sikker over gjennomsnittlig interessert i snowboard og den salgs :vetikke:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke jeg ville giddet å tenke noe spesielt.

Anonymous poster hash: 8d6a3...43e
  • Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Du skiller deg fra mengden på en nøytral/positiv måte.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde kanskje hatt en mistanke om at du var lesbisk, men ikke noe negativt i det i seg selv da. Forøvrig synes jeg skater-basketsko er dritstygge og ser ut som truger, men hver sin smak.

Anonymous poster hash: 3a75a...e8d

Samme her.

Men nei, hadde vel i utgangspunktet ikke tenkt noe. Bor en by i utlandet hvor man ser antrekk og typer utseende som skiller seg mye mer ut enn det, og jeg tenker egentlig ikke noe særlig over det lengre.

Anonymous poster hash: c5621...1af

AnonymBruker
Skrevet

At du er er stuck i begynnelsen av 2000-tallet.

Anonymous poster hash: c7c60...1bb
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig? Hadde jeg sett noen med den stilen du beskriver hadde jeg tenkt at de var av typen som henger på stasjonen, røyker en pakke om dagen og har en kjæreste som heter Ronny. Slask med andre ord. Men for all del, dette er jo smak og behag. Flertallet her ser jo ut til å mene at det er positivt, og så lenge du trives med det er andres mening uten betydning.

Anonymous poster hash: 00457...92f
  • Liker 1
Gjest Silverstream
Skrevet

Hadde tenkt at du kanskje var en guttejente. Eller at du kanskje var lesbisk/bifil. Ville nok uansett likt det :)

AnonymBruker
Skrevet

Så mange morsomme svar! Jeg følte egentlig bare for å spørre her for å se om jeg fikk noen svar i det hele tatt, og om folk tenker noe når de ser meg siden jeg vet jeg skiller meg ut (ikke det jeg prøver på, jeg har alltid bare vært sånn).. Det med lesbisk er ikke nytt da, men jeg tar ikke det som noen form for fornærmelse.

Jeg likte det med at jeg ser ut som en slask som henger på stasjonen, røyker og har en kjæreste som heter Ronny, jeg ler :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Og ps; Dere er herlige! :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...