AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Jeg bare lurer på når jeg kan ta testen? Jeg vet det at det var noen dager mindre i februar. så man må regne med at mensen blir litt forsinket. Så da fikk jeg beskjed om å vente i hvert fall 2 dager! Men jeg pleier å få mensen den 23 hver mnd, eller natt til 24, sjeldent gang.. Men nå er det den 26, det har snart gått 3 dager, og mensen har fortsatt ikke kommet.. Jeg har følt meg uggen den siste uken, veldig sliten og trøtt.. Kvalm var jeg i hele går nesten, jeg har annerledes "mensensmerter". Kan ikke kalle det det, pga jeg pleier å ha intense smerter før mensen kommer, de kommer da jeg får rosa utflod.. Det får jeg en dag før mensen starter for fult... Men jeg har ikke engang hatt rosa utflod, eller noe sånt. Jeg har hatt sånne smerter som går i låret mitt og innsiden av låret. Sånne stikkende/strålende smerter.. Dette kommer hvis jeg går for mye. vet ikke om det har noe sammenheng. Men i går hadde jeg sånne murringer som kom av seg selv innimellom ved siden av disse strålende smertene i låret. Høyre hofte sliter jeg også med. Vært sånn i flere dager nå at jeg har sliti med slim (som jeg ikke har hatt i dag) og mye utflod, og da føler jeg meg våt der nede hele tiden. Tror mensen har kommet, så går jeg på do, ingenting. Bare masse utflod.. Symptomene startet med at jeg var konstant sulten og sliten, la meg 7-8 om kvelden osv, men det har gått delvis over. Men spiser like mye uten å føle meg mett. Men kvalmen har redusert det litt.. Så derfor lurer jeg på noe, jeg har ikke vært på do siden kl halv 2 i dag. Jeg har ikke drikket noe siden jeg fikk på do. Kan jeg vente å ta testen om litt eller bør jeg vente til i morgen? etter 1,5 års prøving, så skulle vi til å gi opp. Så når dette skjer har vi et lite håp! Anonymous poster hash: d9137...627
Gjest Wei Wei Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Noen timer spiller liten rolle. Bare ta en test, du. Men som jeg ser det, så pleier du å ha første dag i syklusen den 24 (30-31 dager lang syklus). I dag er du vel på dag 31. Så mensen er ikke helt forsinket ennå.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Noen timer spiller liten rolle. Bare ta en test, du. Men som jeg ser det, så pleier du å ha første dag i syklusen den 24 (30-31 dager lang syklus). I dag er du vel på dag 31. Så mensen er ikke helt forsinket ennå. Den er grei. Men jeg burde fått rosa utflod uansett.. Anonymous poster hash: d9137...627
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Jeg tok test i går, ikke til morgenurinen. Kunne ikke se noe strek, hvis jeg ikke så veldig mye i lyset men det er ikke strek, så den var negativ... Men mensen har fortatt ikke kommet. På bindet i dag tidlig var det en veldig lyserosa dråpe der. Men ikke noe på papiret eller noe sånt. Hadde samleie i går, pga jeg vet selv av egen erfaring at hvis jeg vil ha mensen min noen dager før, så har jeg samleie, for da starter mensen. Men det gjorde det ikke denne gangen, da kom det en dråpe med lyserosa utflod ut. Også ligger livmortappen langt oppe, skal den ikke være nede noen dager før mensen? Anonymous poster hash: d9137...627
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå