Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Første gang jeg skriver noe her, men tenkte at kvinner på KG må ha svaret på dette. Jeg fikk nettopp en gratulasjon på SMS som ble avsluttet med klem. Skal man svare klem tilbake i takkemeldingen eller holdet det kun med tusen takk (altså at takken gjelder både for gratulasjonen og klemmen).

Ble bare litt nysgjerrig. Greit å vite en gang for alle, da jeg har lurt på det i lignende situasjoner før.

Anonymous poster hash: 8475d...c20
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For min del kommer det an på hvem som skriver meldingen.. :P Skriver som regel bare tusen takk og håper alt er bra osv osv..

OT: Husker da jeg skulle skrive takkekort etter konfen, mamma mente jeg kunne skrive klem, men enkelte personer ville jeg ikke skrive klem til :P haha

Anonymous poster hash: 159ed...612
Skrevet

Jeg mener at det ikke finnes noen regler på det. Noen avslutter meldinger med klem, noen med kos, noen med navnet sitt, noen med ingenting. Det viktige er hva man skriver ellers i meldingen.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvem det er til ja. Skriver klem til de jeg "mener" det til. Andre som skriver klem til meg, blir til at jeg skriver noe annet hyggelig, men utelater klem. Gjør det som føles riktig for deg.

Anonymous poster hash: b518d...206
Skrevet

Jeg skriver kun "klem" til folk jeg ville klemt irl.

Skrevet

Jeg klemmer aldri på sms. Ever. Har aldri skrevet det noensinne. Det holder med takk.

AnonymBruker
Skrevet

Hihi, jeg fikk en melding fra ei på lønnsavd vår. Der stod det klem til slutt :) lurer på om noen bare skriver det automatisk ;)

Anonymous poster hash: 591f2...0a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...