AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Første gang jeg skriver noe her, men tenkte at kvinner på KG må ha svaret på dette. Jeg fikk nettopp en gratulasjon på SMS som ble avsluttet med klem. Skal man svare klem tilbake i takkemeldingen eller holdet det kun med tusen takk (altså at takken gjelder både for gratulasjonen og klemmen). Ble bare litt nysgjerrig. Greit å vite en gang for alle, da jeg har lurt på det i lignende situasjoner før. Anonymous poster hash: 8475d...c20
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 For min del kommer det an på hvem som skriver meldingen.. Skriver som regel bare tusen takk og håper alt er bra osv osv.. OT: Husker da jeg skulle skrive takkekort etter konfen, mamma mente jeg kunne skrive klem, men enkelte personer ville jeg ikke skrive klem til haha Anonymous poster hash: 159ed...612
Vulpes Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Jeg mener at det ikke finnes noen regler på det. Noen avslutter meldinger med klem, noen med kos, noen med navnet sitt, noen med ingenting. Det viktige er hva man skriver ellers i meldingen.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Kommer an på hvem det er til ja. Skriver klem til de jeg "mener" det til. Andre som skriver klem til meg, blir til at jeg skriver noe annet hyggelig, men utelater klem. Gjør det som føles riktig for deg. Anonymous poster hash: b518d...206
Nordis Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 Jeg skriver kun "klem" til folk jeg ville klemt irl.
Silfen Skrevet 26. mars 2014 #6 Skrevet 26. mars 2014 Jeg klemmer aldri på sms. Ever. Har aldri skrevet det noensinne. Det holder med takk.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #7 Skrevet 27. mars 2014 Hihi, jeg fikk en melding fra ei på lønnsavd vår. Der stod det klem til slutt lurer på om noen bare skriver det automatisk Anonymous poster hash: 591f2...0a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå