Gå til innhold

Kan jeg bruke denne kjolen i en tantes bryllup

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Jeg er selv 21 år og skal i bryllup til onkel og tanta mi i sommer. Begge er 40år. Har en kjole hjemme som jeg bare elsker, men den er litt utringa og har spesielle detaljer i ryggen.. Kunne jeg brukt denne eller blir det feil?

Anonymous poster hash: 9bc64...817
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvfølgelig. Kanskje med et sjal over skuldrene hvis du skal i kirken?

Anonymous poster hash: d8f72...553
  • Liker 2
Skrevet

Om vielsen er i kirken så kan det være lurt å ha noe til å dekke skuldrene og ryggen, men ellers så vil den fungere flott^_^

AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvfølgelig. Kanskje med et sjal over skuldrene hvis du skal i kirken? Anonymous poster hash: d8f72...553

Kjempe lurt, takk for svar :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om vielsen er i kirken så kan det være lurt å ha noe til å dekke skuldrene og ryggen, men ellers så vil den fungere flott^_^

Enig, da går jeg for det :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva er kleskoden? Bare så du ikke blir for fin.

Anonymous poster hash: e15ee...1fd
AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo an på kleskoden, det. Om det er et litt mer uformelt bryllup så kommer du desidert til å bli overpyntet - og det er ikke helt bra. (og det er ikke noe særlig morsomt å gå en hel kveld og fle at en skiller seg ut. Been there, done that.) Min erfaring med "gjennomsnittsbryllupet" i Norge er at de fleste pynter seg litt mindre enn dette, jeg synes den er litt for pyntet for mørk dress som er den vanligste kleskoden. MEN ikke alle bryr seg så mye om dette, og det var en veldig fin kjole. Om du tror det går fint til dette bryllupet (det går jo an å spørre tanten din om du er usikker?), så er det bare å kjøre på :)

Anonymous poster hash: 7e276...bf3
Skrevet

Kjolen var flott, men dersom du har like stort brystparti som modellen synes jeg den blir litt voldsom. Men som det er skrevet over, så er det aller smarteste å bare spørre bruden :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjolen var flott, men dersom du har like stort brystparti som modellen synes jeg den blir litt voldsom. Men som det er skrevet over, så er det aller smarteste å bare spørre bruden :)

Kjempe, skal høre med henne. Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...