AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Siden han slo opp, har jeg vært på utallige dater. Dette fordi det får meg til å føle meg bedre !!! Syntes dere det er teit av meg å date flere på engang? Kun for å komme over eksen. Har sagt til alle jeg har truffet at jeg ikke er interessert i noe alvorlig, og jeg har ikke sex med dem! Kun middager, cafe, kino og slike type ting. Hvordan kommer dere over en som slo opp med deg? Anonymous poster hash: 0096d...6ec
Avokado Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Synes ikke det er galt. Ex er fortid, så la det være fortid. Du gjør det som må til for å komme deg over eksen.
Gjest Faerunpedia Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Du er jo ærlig så ser ikke at det skulle være noe galt i det.
Wiola Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Jeg gjorde dette selv da jeg ble dumpa i sommer. Gikk på mange nye dates, møtte mange nye menn for å få tankene bort fra han. Det hjalp en del i starten, men kun på kort sikt. Etterhvert kommer alltid følelsene og innhenter deg igjen. Så jeg tror du vil måtte føle på det før eller senere uansett, det tar jo litt tid før man er helt over noen, og man i starten er det jo vanlig å sammenlikne andre man møter med eksen (underbevisst). Alt i alt følte jeg jo at det hjalp meg en del, selv om jeg også falt tilbake noen ganger. Istedenfor å være trist hele tiden, så fikk jeg iallefall noen oppturer imellom, og det var deilig å sleppe å tenke på ham. Du får ha masse lykke til, sånt er aldri lett. Men et tips er å ikke la det bli noe seriøst med noen andre før du selv vet at du er helt over eksen. Det tar tid, men du vil komme dit. I mellomtiden får du heller prøve å se på det som et selvtillitsboost, og litt spenning i hverdagen, men det er også lurt å deale med de vonde følelsene som en del av prosessen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå