Gå til innhold

Kjøpe hus på Høybråten i Oslo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen vurderer å kjøpe hus på Høybråten i Oslo. Det virker som det er en liten fin trygg oase på Oslo-øst. Men tror dere det holder seg? Vi tenker jo i så tilfelle å bli her i mange mange år. Tror dere etniske nordmenn flykte fra også dette området om 5-10 år, slik at prisene går ned? Hva tror dere? Ville dere kjøpt her?

Anonymous poster hash: 82f2f...721
Videoannonse
Annonse
Gjest Magdalene
Skrevet

Har et vennepar som bor der. Et veldig hyggelig sted, med en aktivt nabolag og velforening som steller i stand mye morro.

Om jeg skulle flyttet nå, kunne det absolutt vært et sted jeg ville vurdert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har et vennepar som bor der. Et veldig hyggelig sted, med en aktivt nabolag og velforening som steller i stand mye morro.

Om jeg skulle flyttet nå, kunne det absolutt vært et sted jeg ville vurdert.

Jeg er enig i at det er et hyggelig sted NÅ, men hva om 5-10 år? Vil det holde seg, eller vil det gå samme veien som naboene Furuset og Stovner?

AnonymBruker
Skrevet

Prisnivået er høyere enn andre steder i groruddalen, så tviler på at det blir en slum i nær fremtid. Ser også at de som bor her er mer ressurssterke, uansett etnisitet.

Anonymous poster hash: 12e80...2d0

• Liker 1
Gjest Magdalene
Skrevet

Jeg er enig i at det er et hyggelig sted NÅ, men hva om 5-10 år? Vil det holde seg, eller vil det gå samme veien som naboene Furuset og Stovner?

Der vennene min bor ser det hvertfall ut til å være et veldig stabilt, ungt nabolag, med mye unger, så der tviler jeg på at det blir så stor fraflytting. I tillegg er det jo en del dyrere der,og flere eneboliger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...