Gå til innhold

Hvilken nr. 19 leil. ville du hatt?

Gjest Lizbet

Hvilken av leilighetene i nr. 19 ville du hatt?  

1. 1. Hvilken av leilighetene i nr. 19 ville du hatt?

• Lasse og Firhana
      6
    • Jon og Karin
      5
    • Erlend og Natalie
      11
    • Malcolm og Bengt
      12
    • Ingen av dem
      7

Anbefalte innlegg

Gjest Lizbet

Jeg lurer på dette. Og hvorfor eventuelt.

Synest leilighetene er fine, men ingen av dem er helt slik jeg ville hatt en leilighet, så jeg ville ikke hatt noen av dem tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egentlig ville jeg ikke hatt noen av dem. De er altfor små og trange og jeg liker ikke åpne kjøkkenløsninger. Dessuten ville jeg ikke likt å måtte dele hage, selv om de har delt dem opp i hver sin flekk så er de jo ikke akkurat skjermet.

Hvis jeg likevel måtte velge en av dem ville det blitt Karin og Jon sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dem. Synes alle leilighetene er totalt upersonlige, dessuten ville jeg foretrekke å bestemme innredning/interiør selv. Liker ikke leiligheter som ser ut som et moteblad, gå'kke an å bo i sånne vel!!! Må ha masse mer personlighet i leiligheten min enn de leilighetene som er i nr. 19. Kunne ikke falle meg inn å bo der :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga all oppmerksomheten til disse leilighetene ville jeg nok ikke hatt noen av dem. men jeg syns leiligheten til erlend og natalie var den fineste av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller ikke bodd i noen av dem, men Karin og Jon sin var finest (utenom doen da..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Diddl

Jeg tror jeg ville bodd i Erlend og Natalie sin- men synes den er litt for minimalistisk...

Synes ellers de er altfor dyre når de er så små som de faktisk er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg ville bodd i erlend og nathalie sin, den var skikkelig stilig! Skulle ønske mitt hjem var så moderne!

Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg måtte velge, så hadde det blitt Malcolm og Bengt eller Karin og Jon sin leilighet. Hadde nok satt pris på loftet, så det hadde kanskje blitt M og B sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde valgt Malcom og Bengt sin, hvis jeg måtte velge en av de.

Men synes egentlig stue/kjøkken ble litt for lite.

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dem. Synes alle leilighetene er totalt upersonlige' date=' dessuten ville jeg foretrekke å bestemme innredning/interiør selv. Liker ikke leiligheter som ser ut som et moteblad, gå'kke an å bo i sånne vel!!! Må ha masse mer personlighet i leiligheten min enn de leilighetene som er i nr. 19. Kunne ikke falle meg inn å bo der :wink:[/quote']

Som jeg skulle sagt det selv Nelle !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Karin og Jon. En stil som vil holde seg. Disse trendye min. stiler som er nå, vil fort være avlegs.

Hos Karin og Jon kommer du til et hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg ville hatt Karin og Jon sin leilighet. Jeg synes den virker veldig koselig og du føler du kommer inn i et hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

karin og jon. de bruker en del mørke farger som gir varme! de andre er jo så lyse og hvite og kalde og upersonlige! kanke kose seg der. man blir altfor redd for å søle rødvin på det hvite teppet og de hvite veggene og den hvite sofaen! argh!

truselinemor, kattedoktorn din er kjempesøt! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg måtte velge hadde det sikkrt blitt M&B men jeg blir helt kvalm av Karin og Jon sin stil :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...