Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken primer er den beste? Ikke Smashbox sin. Jeg har prøvd den og jeg likte den ikke.

Primeren må passe for en fuktfattig hud.

Takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest Magdalene
Skrevet

hiver meg på her jeg. Har akkurat samme krav :)

Skrevet

Jeg lurer også :)

Har nettop bestilt GloMinerals sin. Håper den er bra.

Har ellers bare prøvd den fra Jane Iredale,Fedora Minerals men merket ingen forskjell.

Skrevet

Clinique Superprimer Universal face primer.

s1540202-main-hero.jpg

Skrevet

Jeg lurer også :)

Har nettop bestilt GloMinerals sin. Håper den er bra.

Har ellers bare prøvd den fra Jane Iredale,Fedora Minerals men merket ingen forskjell.

Hva heter GloMinerals sin og hvor kjøpte du den. Nettbutikk?

Skrevet

Takk for svar, men jeg holder meg unna Bli vakker. Kjøper den isåfall et annet sted ;-)

Ja,vet at enkelte påstår de har falske varer. Har enda ikke opplevd det selv, så jeg lar tvilen komme dem tilgode inntil videre;)

Men Coverbrands har vel et bedre rykte, og de selger også GloMinerals:

http://www.coverbrands.no/merker/glo-minerals/face-primer

Skrevet

Den beste primeren jeg har prøvd er Paul & Joe sin protective primer, men den er vel mer for kombinert hud. Ser de også har denne versjonen for tørr hud, kan nok absolutt være verd å sjekke ut!

Skrevet

Hvis huden din er fuktfattig vil jeg definitivt anbefale Kanebo Sensai Smoothing Water Make-up Base. Den er ikke silikonbasert slik som Smashbox sin er. Den har konsistens nesten som et slags tykt vann/serum, og gir masse fukt. Huden blir myk, god og glatt, og sminken sitter finere :-)

Skrevet

Jeg har prøvd 2-3 forskjellige primere og opplever bare at sminken ser "tykkere" ut og at porene syns bedre. Har også reagert med å få kviser, men det er kanskje fordi de inneholder så mye silikon. Men det gjør visst foundation også så vet ikke jeg.

Bruker denne nå til fest.

http://www.sephora.com/instant-smooth-perfecting-touch-P130909

Gjest Gjest
Skrevet

Hvilken primer er den beste? Ikke Smashbox sin. Jeg har prøvd den og jeg likte den ikke.

Primeren må passe for en fuktfattig hud.

Takknemlig for svar.

Jeg bruker Artdecos Skin Perfecting Makeup Base og Gosh Cosmetics Velvet Touch Line Perfector. Kan anbefale begge.

Skrevet

Den beste primeren jeg har prøvd er Paul & Joe sin protective primer, men den er vel mer for kombinert hud. Ser de også har denne versjonen for tørr hud, kan nok absolutt være verd å sjekke ut!

Takk for tips. Jeg såg ligg på innholdsfortegnelsen og jeg likte ikke at den inneholder mineralolje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...