AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Jeg innrømmer det, er hekta på hudkontakt. Vært singel i mange år, lite sex osv. Nå treffer jeg en mann som jeg antar ikke vil noe mer enn sex. Jeg er forelsket, virker ikke som om han er det. Men jeg klarer ikke å kutte ham ut! Det er så koselig å små drypp av nærhet og kos, selv om det ikke fører til noe. Anonymous poster hash: ccd4a...160
Gjest Kvinneline Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 (endret) Høres ut som om det kan ende med at du blir såret, når du sier at du er forelsket og han kun ønsker sex. Ikke noe galt i at du ønsker kroppskontakt og nærhet, det gjør vi jo alle. Du må ta prøve å drøfte litt med deg selv om du skal fortsette med denne mannen. Er vanskelig å være forelsket og unngå hjertesorg i en slik situasjon desverre Eventuelt bare være litt tøff og spørr han rett ut om han ønsker noe mer enn sex? Endret 26. mars 2014 av Kvinneline
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Du må spille kortene riktig i en slik situasjon. Ikke vis at du er forelsket. Når du allerede har innledet et seksuelt forhold, så lat som du er kun ute etter sex og kos nå i starten. Vær opptatt med venner og interesser, ikke prioriter han. Vis at du har ditt eget liv. Anonymous poster hash: c6f8b...626
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå