Gå til innhold

Gode inspirasjonskilder til hage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømmer om den perfekte hage, og prøver å finne inspirasjon. Jeg liker ro og orden, der ting ser planlagt ut. Steinkanter og trapper. Jeg elsker slike hager de lager på ulike oppussingsprogram for eksempel. Er det noen som vet hvor jeg bør lete for å finne tips og inspirasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Let på youtube, på nett- tv, mm

Forsøkte å finne et program som heter "drømmehaver" med Claus Dalby og " Haven i hune" ( Anne Just sin fantastisk hage som også har nettside mm ) men de var gått ut i løpet av vinteren , jeg har kost meg med dem siden i oktober/ november og frem til rundt juletider en gang.

Her er det danske programmet " ønskehaven" http://www.dr.dk/tv/se/oenskehaven

Om du leter litt på sidene, finner du flere hagerelaterte programmer.

Bloggen " Moseplassen" er også å anbefale, her finner du mange fine lenker og nyttige tips.

Du kan se om du finner det norske programmet " grønn glede" på NRK

Endret av absinthia
Gjest Normalfordeling
Skrevet

Anbefaler også "Grønn glede" på Nrk. De har egne nettsider samt at du finner de på FB.

Ta deg en tur på biblioteket og lån med deg diverse hagebøker hjem.

Gjest Magdalene
Skrevet

Takk for tips! Gleder meg til å få orden i hagen :-)

Skrevet

Takk for tips ja! Jeg tar gjerne i mot flere! :)

Skrevet

Hei!

Jeg bruker ofte Pinterest som inspirasjonskilde. Bare skriv inn det du vil se bilder av, så popper det opp haugevis med greier.

Siden du liker kanter og organiserte ting, søkte jeg på "minimalist garden". Da fikk jeg opp dette: http://www.pinterest.com/search/pins/?q=minimalist%20garden

Ellers kan du jo søke på alle mulige hagetermer sikkert. Hva som er gode søkeord innen hage vet du sikkert mer om enn meg, jeg har ikke peiling :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...