AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Jeg trenger lufte meg litt. Godt å ha dere når det er kaos innvendig og når man er fortvilet og oppgitt:) Jeg elsker kjæresten min og han sier han elsker meg. Pga et kaotisk liv for han en lang periode, har vi knappt kunne vært kjærester. Jeg har godtatt at han er dårlig på kontakt når vi er fra hverandre. Han er også dårlig å legge planer, men det er nesten ikke noe tid til overs i løpet av en dag for tiden heller. Jeg vet aldri når jeg får sett han igjen. Jeg har bestemt meg for å ikke forvente noe i tiden fremover, så kan jeg heller se hvordan det blir når denne perioden er over og hvilken kjæreste han er da. Jeg har full forståelse for at han ikke har så mye og gi nå. I går når han kom sovnet han på sofaen ganske kjappt. Han kom kl 22.30. Jeg vil så gjerne slå meg til ro med at han elsker meg, men samtidig går jeg rundt med en ekkel følelse i magen litt for ofte. Har dere noen gode forslag/tips til meg for hvordan jeg skal takle dette og hvordan jeg kan være der for han uten å være en stressfaktor for han? Er redd om jeg krever for mye nå skyver jeg han bare lengre og lengre bort fra meg. Jeg har merket at jeg ber om bekreftelse på hans kjærlighet for meg og det er jo absolutt siste sort:(Anonymous poster hash: 041ef...3cc
Gjest Genic Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Jeg har merket at jeg ber om bekreftelse på hans kjærlighet for meg og det er jo absolutt siste sort:(Anonymous poster hash: 041ef...3cc Hvorfor er det absolutt siste sort?
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Hvorfor er det absolutt siste sort? Det er ho bare slitsomt med en som må spørre for å få bekreftelse på om man elsker deg ol? Anonymous poster hash: 041ef...3cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå