AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Jeg kjøpte for en stund siden en del klær fra MeMini til gutten min. Bruke npen tusenlapper, og regnet med det skulle være god kvalitet med tanke på prisen og hvor populært det er, men kvaliteten var grusom. Klærne jeg har fra Lindex har 100 ganger bedre kvalitet. Andre med samme erfaring?? Anonymous poster hash: 1af80...70b
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Det er Guttelus.no sine klær du snakker om? Jeg har kun kjøpt 1 klesplagg derfra. Vi har ikke rukket å bruke det enda.
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Men hva legger du i dårlig kvalitet? Stoffet? Holdbarheten? Fasongen? Vi har hatt en del fra MeMini og det eneste jeg har å klage på er at de store trykknappene sitter veldig løst. Ellers er jeg storfornøyd.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Men hva legger du i dårlig kvalitet? Stoffet? Holdbarheten? Fasongen? Vi har hatt en del fra MeMini og det eneste jeg har å klage på er at de store trykknappene sitter veldig løst. Ellers er jeg storfornøyd. Jeg syns ullet har ujevn farge og bomullsklærne har rar fasong og blir skikkelig utvidet i bruk. Har et par fleecedresser og en velourdress jeg er fornøyd med. De er kjempe rare i str. de kan være digre i str, eller så er de små. Man vet aldri hva man får. Trykknappene er helt håpløse ja. Har sydd på knappene på ullbody og heldress sikkert 5-6 ganger selvom jeg er forsiktig når jeg tar de av og på. Så bra du er fornøyd da. De er jo utrolig fine, ble bare skuffet over kvaliteten Anonymous poster hash: 1af80...70b
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 Det er Guttelus.no sine klær du snakker om? Jeg har kun kjøpt 1 klesplagg derfra. Vi har ikke rukket å bruke det enda. Ja, jeg tror de selger bl.a. MeMini på Guttelus ja Der har de utrolig mye fint da Anonymous poster hash: 1af80...70b
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 (endret) Jeg syns ullet har ujevn farge og bomullsklærne har rar fasong og blir skikkelig utvidet i bruk. Har et par fleecedresser og en velourdress jeg er fornøyd med. De er kjempe rare i str. de kan være digre i str, eller så er de små. Man vet aldri hva man får. Trykknappene er helt håpløse ja. Har sydd på knappene på ullbody og heldress sikkert 5-6 ganger selvom jeg er forsiktig når jeg tar de av og på. Så bra du er fornøyd da. De er jo utrolig fine, ble bare skuffet over kvaliteten Anonymous poster hash: 1af80...70b Bra det verken er ull, eller knapper på plagget jeg har kjøpt da i det minste. Kan hende vi skal vente med å bruke vårt plagg til i sommer når jeg egentlig tenkte at han ville være superfin i det. Endret 27. mars 2014 av Mrs. Random Nick
^^Belle^^ Skrevet 27. mars 2014 #7 Skrevet 27. mars 2014 (endret) Jeg syns ullet har ujevn farge og bomullsklærne har rar fasong og blir skikkelig utvidet i bruk. Har et par fleecedresser og en velourdress jeg er fornøyd med. De er kjempe rare i str. de kan være digre i str, eller så er de små. Man vet aldri hva man får. Trykknappene er helt håpløse ja. Har sydd på knappene på ullbody og heldress sikkert 5-6 ganger selvom jeg er forsiktig når jeg tar de av og på. Så bra du er fornøyd da. De er jo utrolig fine, ble bare skuffet over kvaliteten Anonymous poster hash: 1af80...70b Bomullsklær har jeg ikke prøvd derfra. Men helt enig med størrelsen altså. Minstejenta fikk en nydelig kjole i ull da hun ble født, den var for liten før vi fikk brukt den fordi den var så pitteliten i størrelsen. Men ulldresser, fleecedresser og ullkjoler (i større størrelser) har vi brukt mye uten at det ser brukt ut omtrent! Bortsett fra knappene da. Endret 27. mars 2014 av ^^Belle^^
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #8 Skrevet 27. mars 2014 Størrelser går vel ikke under kvalitet?? Det er mange ulike str rundt omkring. Jeg har aldri kjøpt klær på hm før nå og gutten som vanligvis bruker 80 fikk så vidt på seg 86, og bodyene var kjempekorte. Rar fasong er heller ikke dårlig kvalitet om ikke klærne endrer fasong etter vask. Om knapper løsner, fargen blekner etter et par vask el ville jeg gått tilbake og klaget. Anonymous poster hash: 223ee...74b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå