Gå til innhold

Hva liker du best i paien din?

Anbefalte innlegg

Gjest Elenath
Skrevet

Jeg er tom for ideer, så derfor lurer jeg på hva som er din yndlingspai.

Jeg liker best quiche med kylling, bacon og løk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, enig med deg. Kylling, bacon, løk og også hvitløk og spinat er veldig godt i pai. :sikle:

Gjest Elenath
Skrevet
Ja' date= enig med deg. Kylling, bacon, løk og også hvitløk og spinat er veldig godt i pai. :sikle:

Ja, glemte spinat. Det er namnam.

Skrevet

Bacon, purre og brikkoli - med cottage cheese og egg.. nammenam :P

Gjest Jamila
Skrevet

Hvordan ser en brikkoli ut? ;)

Vårløk, kesam, feta og sjalottløk er min favoritt. Er ikke så glad i kjøtt i pai.

Skrevet
Hvordan ser en brikkoli ut? ;)

Vårløk, kesam, feta og sjalottløk er min favoritt. Er ikke så glad i kjøtt i pai.

:tunge1:

Den er lysegrønn og litt tynnere enn brokkoli... *later som det var med vilje jeg skrev med i...* :plystre:

Skrevet

Eggestand er et must. og så gjerne skinke, bacon, purre og løk. eller tacopai :sikle:

Skrevet

Eggestand med broccoli, purre, rød paprika og god ost...

Sulten, nå!

Gjest Anonymous
Skrevet

heller oppi en pose med frosne grønnsaker, masse forskjellige krydder, eggestand og masse ost :-)

Skrevet

Eggestand med ost, masse gressløk, sprøstekt bacon og sopp. Med smør/mel deig - nam,nam. Til nå er dette den beste jeg har smakt.

Men det var mange gode tips her! Jamila, kan ikke du legge ut oppskriften til paien din? :-)

Skrevet

Champinjong, mais, broccoli, purre, paprika, fetaost, oliven.. Mm.. oså kjøtt av et eller annet slag.

Skrevet

Mmmm, pai er digg! Og uendelige variasjonsmuligheter. Men favoritten min er eggestand med sprøstekt bacon, purre, sopp også ost på toppen.

Skrevet

Mmm... det er mye godt man kan putte oppi en pai. Det er kun fantasien som setter grenser. Championg, broccoli, skinke, bacon, omelett, egg osv.

Skrevet

Jordbær og vaniljekrem!

Skrevet
Jordbær og vaniljekrem!

Helt enig!! Og litt gele på toppen.

Skrevet

Dette ble helt feil, dum jeg sikkert, men får ikke slettet dette innlegget..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...