Gjest constance90 Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Noen som kan anbefale en som kan hjelpe meg å forme øyenbrynene mine? I oslo området. Vurderer Fred Hamilton men det koster liksom 750kr og veldig lang venteliste.
Heeyaa Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Noen som kan anbefale en som kan hjelpe meg å forme øyenbrynene mine? I oslo området. Vurderer Fred Hamilton men det koster liksom 750kr og veldig lang venteliste. Anna. Mener bedriften heter annasmakeupworld. Ligger i hvert fall ved Bygdøy Allè. Søk det opp på facebook eller google. Jeg og min venninne er veldig fornøyde.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Jan Thomas sin salong. Ring og hør. Anonymous poster hash: 02135...595
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Selv gjorde jeg det hos en helt vanlig frisør for 200 kr. Anonymous poster hash: 02135...595
Silje1986 Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Anna. Mener bedriften heter annasmakeupworld. Ligger i hvert fall ved Bygdøy Allè. Søk det opp på facebook eller google. Jeg og min venninne er veldig fornøyde. This. Går også til henne. Super flink
Gjest Badabing Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 Anna. Mener bedriften heter annasmakeupworld. Ligger i hvert fall ved Bygdøy Allè. Søk det opp på facebook eller google. Jeg og min venninne er veldig fornøyde. Oi. Måtte sjekke ut siden hennes, og hun klarte jo å fikse opp i det utroligste. Selv nappet jeg i hjel brynene mine på 90-tallet da man skulle ha tynne streker, men det så jammen ut som hun greide å fikse det også.
Heeyaa Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 Oi. Måtte sjekke ut siden hennes, og hun klarte jo å fikse opp i det utroligste. Selv nappet jeg i hjel brynene mine på 90-tallet da man skulle ha tynne streker, men det så jammen ut som hun greide å fikse det også. Nå er jeg gutt og har heller problemer andre veien Men ja, hun er vist utrolig populær og jeg er veldig fornøyd
Gjest Badabing Skrevet 28. mars 2014 #9 Skrevet 28. mars 2014 Nå er jeg gutt og har heller problemer andre veien Men ja, hun er vist utrolig populær og jeg er veldig fornøyd Sorry, så ikke det før nå. Men godt tips! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå