Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest constance90
Skrevet

Noen som kan anbefale en som kan hjelpe meg å forme øyenbrynene mine? I oslo området.

Vurderer Fred Hamilton men det koster liksom 750kr og veldig lang venteliste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som kan anbefale en som kan hjelpe meg å forme øyenbrynene mine? I oslo området.

Vurderer Fred Hamilton men det koster liksom 750kr og veldig lang venteliste.

Anna. Mener bedriften heter annasmakeupworld. Ligger i hvert fall ved Bygdøy Allè. Søk det opp på facebook eller google.

Jeg og min venninne er veldig fornøyde.

AnonymBruker
Skrevet

Jan Thomas sin salong. Ring og hør.

Anonymous poster hash: 02135...595
AnonymBruker
Skrevet

Selv gjorde jeg det hos en helt vanlig frisør for 200 kr.

Anonymous poster hash: 02135...595
Skrevet

Anna. Mener bedriften heter annasmakeupworld. Ligger i hvert fall ved Bygdøy Allè. Søk det opp på facebook eller google.

This.

Går også til henne. Super flink :)

Gjest Badabing
Skrevet

Oi. Måtte sjekke ut siden hennes, og hun klarte jo å fikse opp i det utroligste. Selv nappet jeg i hjel brynene mine på 90-tallet da man skulle ha tynne streker, men det så jammen ut som hun greide å fikse det også.

Skrevet

Oi. Måtte sjekke ut siden hennes, og hun klarte jo å fikse opp i det utroligste. Selv nappet jeg i hjel brynene mine på 90-tallet da man skulle ha tynne streker, men det så jammen ut som hun greide å fikse det også.

Nå er jeg gutt og har heller problemer andre veien :P Men ja, hun er vist utrolig populær og jeg er veldig fornøyd :)

Gjest Badabing
Skrevet

Nå er jeg gutt og har heller problemer andre veien :P Men ja, hun er vist utrolig populær og jeg er veldig fornøyd :)

Sorry, så ikke det før nå. :P Men godt tips! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...