AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Vi har vært fra hverandre tre uker, men hatt litt kontakt igjen nå. Begge var enige om bruddet- og begge er enige om at vi er glade i hverandre. Vi ser begge at det var ting som ikke fungerte i vårt 2 år lange forhold. Og vi var nok ikke gode nok på å snakke sammen om det. Jeg syns han er så rolig og vil ta dette i et rolig tempo for å finne ut hva han vil videre. Han trenger mer tid på å tenke på om vi kan bli sammen igjen. Men jeg da, skal jeg bare gå og vente jeg da? Jeg mener at vi kan jo ikke jobbe med forholdet når vi ikke er sammen. Da blir det jo bare prat, og ikke handling? Må nevne at vi er voksne, jeg er 30 og han 36 så vi er ingen ungdom lengre.... Anonymous poster hash: b100e...ed0
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Du må nesten bare finne ut hva du selv vil, vil du ha han tilbake? Vil du se hvordan du klarer deg uten han? Du sier ting ikke fungerte,dere var jo sammen en stund også, kan det løses ? Ellers vil jo dette bare bli wate of time, det er jo flere fisker i havet, men .. det er en sjangse å ta da, vanskelig, men.. Ja, du må finne ut hva du selv egentlig vil. Anonymous poster hash: a8a8c...3f1
Gjest Wei Wei Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Vi har vært fra hverandre tre uker, men hatt litt kontakt igjen nå. Begge var enige om bruddet- og begge er enige om at vi er glade i hverandre. Vi ser begge at det var ting som ikke fungerte i vårt 2 år lange forhold. Og vi var nok ikke gode nok på å snakke sammen om det. Jeg syns han er så rolig og vil ta dette i et rolig tempo for å finne ut hva han vil videre. Han trenger mer tid på å tenke på om vi kan bli sammen igjen. Men jeg da, skal jeg bare gå og vente jeg da? Jeg mener at vi kan jo ikke jobbe med forholdet når vi ikke er sammen. Da blir det jo bare prat, og ikke handling? Må nevne at vi er voksne, jeg er 30 og han 36 så vi er ingen ungdom lengre....Anonymous poster hash: b100e...ed0 Tolker jeg denne setningen riktig, så har dere tatt opp tema om felles fremtid nå etter det ble slutt. Dere har jo avtalt å avslutte forholdet for 3 uker siden. Hva er vitsen med å gå rundt og tenke at dere er i mellomfasen / pauseperioden? Det er slutt. Om han ville ha deg tilbake, så ville han ikke nølt liden du kan finne deg en annen mens han venter. Hvis du går og venter på at han skal ta avgjørelsen for seg selv (og for deg i samtidig), så mister du bare tid og ødeleger deg selv følelsesmessig samtidig. Gå videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå