Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Er det noen som har bodd på dette hotellet? Erfaringer?

Reiser med min 6 år gamle datter i beg av juni.

Har ikke bestilt med all inclusive da jeg synes dette var dyrt.. 4000,- men blir kanskje dyrere å kjøpe utenom... Noen som har hatt uten all inclusive?

All informasjon mottas med stooor takk :-)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi bodde der uten all inclusiv. Vi var en familie med 3 voksne og 3 barn på 5, 7 og 9 år. Alle trivdes kjempegodt. Det er hovedsaklig svenske, tyske og norske turister der. Personalet bestod av svenskene og underholdning på kvelden var på norsk.

Et par skritt til stranda og havet. Veldig variert utvalg på restaurant. Litt langt til byen (4 km, hvis jeg husker riktig), men du bor på utkanten i et stort hotelområde, så det er nok plass å ta seg en gåtur om kvelden.

Veldig god underholdning for barna. Det var mange aktiviteter de kunne følge og foreldre fikk litt barnefri (gratis).

Vi bodde i to-roms leiligheter. De ble vasket hver dag, hvis jeg husker riktig.

Ingen tv kanaler på norsk eller engelsk, men mulig det er annerledes nå.

Anonymous poster hash: a6222...6ae
  • Liker 1
Skrevet

Vi bodde der uten all inclusiv. Vi var en familie med 3 voksne og 3 barn på 5, 7 og 9 år. Alle trivdes kjempegodt. Det er hovedsaklig svenske, tyske og norske turister der. Personalet bestod av svenskene og underholdning på kvelden var på norsk.

Et par skritt til stranda og havet. Veldig variert utvalg på restaurant. Litt langt til byen (4 km, hvis jeg husker riktig), men du bor på utkanten i et stort hotelområde, så det er nok plass å ta seg en gåtur om kvelden.

Veldig god underholdning for barna. Det var mange aktiviteter de kunne følge og foreldre fikk litt barnefri (gratis).

Vi bodde i to-roms leiligheter. De ble vasket hver dag, hvis jeg husker riktig.

Ingen tv kanaler på norsk eller engelsk, men mulig det er annerledes nå.

Tusen takk for svar :-)

Husker du om det er dyrt på hotellet, ifht mat og drikke..? Sitter og vurderer om jeg skal ha all inclusive likevel..

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar :-)

Husker du om det er dyrt på hotellet, ifht mat og drikke..? Sitter og vurderer om jeg skal ha all inclusive likevel..

Jeg husker vi spiste 3 ganger på hotellet. Vi hadde eget kjøkken i leiligheten, så frokost og slikt spiste vi "hjemme". Det var bare på kvelden vi spiste på restaurant.

Det var i allefall ingenting sjokkerende dyrt/dyrere enn i Norge.

AnonymBruker
Skrevet

Mener at vi spiste middag 3 ganger på hotellet, fordi de andre gangene dro vi til "byen" og spiste der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...