Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For mange år siden ble jeg bedratt, og etter det ble synet mitt på menn ødelagt. Noen år senere ble jeg singel. Etter et par uker begynte jeg å ha sex med en jeg hadde kjent i mange år. Den gangen hadde de allerede barn, og i ettertid også fått ett til. Kjenner denne familien, og er på hils med frua, og kan fint utveksle noen ord om vi treffes på butikken. Sexen er bra, og jeg slipper å høre at fyren maser på forhold. Ingen følelser og sånn kliss. Jeg har ingen forpliktelser, men kjenner nå noe jeg ikke har kjent før.. Samvittighet! Trenger kjeft og noen alvorsord for å klare å avslutte. Noen?

Anonymous poster hash: 01bcf...017

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Der ja;p skal desverre mer til!

Gjest Violetta
Skrevet

Så du synes at siden du har fått ødelagt ditt syn på menn så er det rettferdig at hans forlovede går gjennom det samme? Hva har hun gjort deg egentlig?

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på! Sex med opptatte menn er digg, som TS sier, man slipper mas om følelser og forpliktelser.

Anonymous poster hash: f7e04...ef9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun har ikke gjort meg noe. Ei rolig, grei jente.. Som sitter hjemme å passer barna hans, men han er å knuller meg i forskjellige senger, biler, sofaer... Er skikkelig ærlig nå, så jeg får mest mulig kjeft..

Gjest New_Girl
Skrevet

Så du synes at siden du har fått ødelagt ditt syn på menn så er det rettferdig at hans forlovede går gjennom det samme? Hva har hun gjort deg egentlig?

Tenkte jeg også. Ganske hjerterått og la en annen uskyldig kvinne går gjennom det du gjorde bare for uforpliktende sex.

Det er mange menn uten barn og dame som er ute etter sex uten forpliktelser. Hold deg til de.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er sykt digg.. Man slipper problemene. Går hele dagen med musa full av sperm og smiler. Smiler også til henne om jeg møter henne en halvtime senere. :)

Skrevet (endret)

Det er sykt digg.. Man slipper problemene. Går hele dagen med musa full av sperm og smiler. Smiler også til henne om jeg møter henne en halvtime senere. :)Anonymous poster hash: 01bcf...017

Om dette ikke er trolling, så har du rett i at dette er helt skrudd.

Det er respektløst ovenfor henne og barna deres!!! Du er med på å ødelegge en hel familie. Gratulerer!!

Fantastisk hvor pent du framstiller dette i HI: Jeg ble bedratt og det har endret mitt syn på menn......BuHuuuu. Akkurat som vi skal få sympati med deg.

Du er pokker ikke noe bedre selv!!!

Endret av Crobern
  • Liker 12
Gjest constance90
Skrevet

Du er egoistisk, selvsentrert og mangler bedømmelseskraft. Du ødelegger en familie med små barn. Du er på hils på kona selv om du vet du "knullert mannen" for et par dager siden og kan late som ingenting. Du kommer til å få ødelagt ditt gode rykte når hun finner utav det og u får skylda. Som kvinne så bør du vite bedre å oppføre deg slikt mot andre kvinner.

Ååååh der spytta jeg ut alt jeg vet folk med fordommer sier.

Men seriøst, skjerp deg.

• Liker 3
Gjest HappyWaffle
Skrevet

tenk på hvordan du hadde det!! vil du virkelig at en annen kvinne skal gå igjennom det samme som deg??

Gjest Jørild
Skrevet

Så du ble såret av en mann og tar igjen med å såre en annen kvinne? Jeg ser ikke helt logikken og fornuften i det. Du får avslutte forholdet og finne deg en mann som kan bedre deg med en annen kvinne, slik at sirkelen kan fortsette.

• Liker 5
Gjest Gjest
Skrevet

For mange år siden ble jeg bedratt, og etter det ble synet mitt på menn ødelagt. Noen år senere ble jeg singel. Etter et par uker begynte jeg å ha sex med en jeg hadde kjent i mange år. Den gangen hadde de allerede barn, og i ettertid også fått ett til. Kjenner denne familien, og er på hils med frua, og kan fint utveksle noen ord om vi treffes på butikken. Sexen er bra, og jeg slipper å høre at fyren maser på forhold. Ingen følelser og sånn kliss. Jeg har ingen forpliktelser, men kjenner nå noe jeg ikke har kjent før.. Samvittighet! Trenger kjeft og noen alvorsord for å klare å avslutte. Noen?

Vel, du er ikke noe likere enn din tidligere kjæreste. Skam deg.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

For et ekkelt menneske du er ts. Får helt avsmak av sånt søppel som deg. Ekle, syke, onde menneske.

Anonymous poster hash: 35a77...c8e
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg respekterer mer en maur enn deg akkurat nå TS.

Og en maur kan jeg uten store bekymringene skvise om jeg føler at den er steder den ikke skal være.

At det er mulig å være så jævla egoistisk og gi en blanke faen i alle andre rundt deg er helt utrolig. At mannen du driver på med er forlovet gjør alt enda verre.

Og ikke kom med at du er uskyldig i alt dette, at alt er mannens feil for det er det ikke. Dere er to om å knulle overalt og du har mulighet til å stoppe dette.

Synes også det er bra gjort av deg å klare å se damen hans i øynene uten å bare falle sammen av skam!

Ikke at jeg tror på en himmel og helvete men du skal ikke se at du kommer tilbake på jorden som en stein eller et annet objekt.

Anonymous poster hash: 1b04b...2c4
  • Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Så en enkelt hendelse tidligere i livet har du latt styre og bestemme ditt syn på halvparten av jordens befolkning i all overskuelig for- nå- og fremtid?

... facinerende enkel tankegang....

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alt dere sier er ting jeg allerede har sagt til meg selv. Om det kommer ut, så kommer jeg ikke til å ta det til meg på noe vis faktisk. Han som har forpliktelser ovenfor frua si. Holdt på siden 2008. Til hans forsvar så har dama vært utro tidligere, og tror egentlig bare de er sammen pga barna, og bare bryr seg om hvordan ting er utad med fint hus og bil.. Og han knuller andre enn meg også.. Men jeg er vel den eneste som er fast.

Skrevet

Alt dere sier er ting jeg allerede har sagt til meg selv. Om det kommer ut, så kommer jeg ikke til å ta det til meg på noe vis faktisk. Han som har forpliktelser ovenfor frua si. Holdt på siden 2008. Til hans forsvar så har dama vært utro tidligere, og tror egentlig bare de er sammen pga barna, og bare bryr seg om hvordan ting er utad med fint hus og bil.. Og han knuller andre enn meg også.. Men jeg er vel den eneste som er fast. Anonymous poster hash: 01bcf...017

Kynisk,kald,uempatisk, og ansvarsløs.

• Liker 3
Gjest TheRighteous
Skrevet (endret)

Alt dere sier er ting jeg allerede har sagt til meg selv. Om det kommer ut, så kommer jeg ikke til å ta det til meg på noe vis faktisk. Han som har forpliktelser ovenfor frua si. Holdt på siden 2008. Til hans forsvar så har dama vært utro tidligere, og tror egentlig bare de er sammen pga barna, og bare bryr seg om hvordan ting er utad med fint hus og bil.. Og han knuller andre enn meg også.. Men jeg er vel den eneste som er fast.

Hvis det er slik at de kun er sammen pga barna, hvorfor vet ikke forloveden hans om hva dere driver med da?

Endret av TheRighteous
Gjest Lille-pus
Skrevet

Det er da ingen andre sitt ansvar at du lever det livet du lever nå, - så ikke forsøk å legge den skylden på oss :skratte:

Det er ikke brukere på et nettforum som skal pålegges skyld og ansvar for at du har deg med ham, - det er deres egen skyld, helt alene.

Ikke er det vårt ansvar å få deg på bedre tanker heller, - fordi at mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. Og det er vel kanskje omtrent der du er, er det ikke?

Du har driti på leggen. Så enkelt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...