Gå til innhold

Hvordan få gutten til å fri?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten/samboeren i snart 8 år. Vi har vært samboere i 5! :icon_lol:

Jeg har forsøkt å hinte til han om at jeg ønsker å gifte meg, men det virker ikke som om han enser det engang. De gangene jeg faktisk har tatt det opp med han (kanskje 2-3 ganger) har han sagt alle gangene:"Det har jeg faktisk ikke tenkt så mye på..?"..

Jeg har også spurt han om han noen gang har lyst til å gifte seg, men da sier han at han ikke hadde hatt behov for det, men siden det er noe jeg ønsker, så har han også lyst. :dry:

Er det helt på trynet at jeg begynner å bli litt utålmodig? Har jo flere venne-par av oss som skal gifte seg og som har giftet seg, så det også er vel litt av grunnen til at jeg er litt "forlovelsessyk"! :fnise:

Men; er det noen her som har en morsom måte jeg kan ta opp dette med han på? Han er som regel litt stille når det blir tatt opp, og jeg syntes det rett og slett blir flaut å snakke med han om det.. :rolleyes:

Jeg vil heller ikke mase meg til et frieri, men bare få han til å snakke med meg om det.. fremtidsplaner generelt!

Takker for de svarene jeg får! :biggrin:

Anonymous poster hash: 5bb0c...362

Anonymous poster hash: 2369a...9b3
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Du vil presse en fyr til å gifte seg med deg???

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Siden du kaller han for gutt, synes jeg ikke noen av dere er klare til å gifte dere.

Anonymous poster hash: 506ef...f20

• Liker 6
Skrevet

Kan ikke du fri?

• Liker 9
Skrevet

Nei nei! Absolutt ikke! :9 Var litt uheldig med overskriften dessverre.. Men poenget er at jeg ønsker at han skal kunne snakke om det og generelt andre ting uten at det skal bli pinlig.. :)

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke du fri?

Jeg er litt gammeldags når det kommer til det der! :biggrin:

Skrevet

Er jo ikke akkurat "mannen" min enda! :P

Gjest celine
Skrevet

...men da sier han at han ikke hadde hatt behov for det...

Han er som regel litt stille når det blir tatt opp...

Anonymous poster hash: 5bb0c...362

Anonymous poster hash: 2369a...9b3

Høres ut som om han ikke er like giftesyk som deg, ts.

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

Nei nei! Absolutt ikke! :9 Var litt uheldig med overskriften dessverre.. Men poenget er at jeg ønsker at han skal kunne snakke om det og generelt andre ting uten at det skal bli pinlig.. :)

Men for meg så virker det som at han er fornøyd med å være samboer, og at hvis du vil bli gift så bør du skaffe deg ny type.

• Liker 2
Skrevet

Hva er grunnen til at han ikke vil gifte seg da? Bare det at han ikke ser behovet for det, eller ligger det noe annet bak?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror veldig mange damer, hinter(presser) om å gifte seg, dette er helt normalt. Det betyr ikke at han ikke VIL gifte seg men som han selv sier "det hadde jeg ikke TENKT på." Jeg hintet slik at samboeren min begynte og tenke på det, og så fridde han på nyttårsaften! Jeg ser ikke på dette som at jeg presset han til noe han ikke ville, men at jeg ledet han inn på en tankegang han ikke ville funnet på 10 år i hans eget tempo :fnise:

Anonymous poster hash: 047dd...c4e
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du bør fri selv! Da må han jo si ja :fnise:

Anonymous poster hash: 6b7c9...bed
  • Liker 1
Skrevet

Ikke en fyr. Ikke en mann heller, men en GUTT.

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke en fyr. Ikke en mann heller, men en GUTT.

Vel..

Skrevet

Fri selv da vel, om du ønsker å gifte deg med ham.

Det gjorde jeg ;)

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror veldig mange damer, hinter(presser) om å gifte seg, dette er helt normalt. Det betyr ikke at han ikke VIL gifte seg men som han selv sier "det hadde jeg ikke TENKT på." Jeg hintet slik at samboeren min begynte og tenke på det, og så fridde han på nyttårsaften! Jeg ser ikke på dette som at jeg presset han til noe han ikke ville, men at jeg ledet han inn på en tankegang han ikke ville funnet på 10 år i hans eget tempo :fnise:

Anonymous poster hash: 047dd...c4e

Du presset ham og han gav etter.

• Liker 1
Skrevet

Men for meg så virker det som at han er fornøyd med å være samboer, og at hvis du vil bli gift så bør du skaffe deg ny typ

Tror nok ikke han hadde gitt tetter om han hadde følt seg presset vel?!

Så koselig! :)Ja, man må vel få dem i tenkeboksen! hehe! Jeg får se hva jeg gjør.. jeg er litt gammeldags på den fronten der, men vi lever jo i en litt annen tid nå, så vi får se! :) Takk for et fint innspill!

• Liker 1
Skrevet

Fri selv da vel, om du ønsker å gifte deg med ham.

Det gjorde jeg ;)

Hadde du da snakket med han om det, eller fant du bare ut at nå var tiden inne? :)

Gjest Gjest
Skrevet
Tror nok ikke han hadde gitt tetter om han hadde følt seg presset vel?!

Det var jo det som skjedde i følge innlegget jeg siterte.

Gjest Magdalene
Skrevet

Hvor gamle er dere da?

Jeg tenker som så, at om han vil gifte seg med deg; så frir han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...