Gå til innhold

Fritt sammensatt bachelorgrad/Fri bachelorgrad

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har satt sammen en slik?

Hvordan gjorde dere det og hvilke fag/emnegrupper tok dere inn i graden?

Anonymous poster hash: d961a...87d
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Få inn noe prosjektledelse i bacheloren.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Er det lurt å ha prosjektledelse når man ikke har tenkt å ha noe lederstilling altså? Greit å ha uansett kanskje?

Noe annet som kan være lurt, kanakje juss, eller oranisasjons- og arbeidspsykologi ?

(Jeg mangler bare 32 studiepoeng og det jeg hittil har er først og fremst fag og emner innen realfag og helsefag).

ts

AnonymBruker
Skrevet

Emner innenfor administrasjon og ledelse kan være lurt, for eksempel helseledelse passer godt med din fagkombinasjon. Men tenk hva du ønsker å jobbe med når du velger emnene. Jeg personlig hadde valgt en blanding av økonomi eller juss med ledelse/administrasjons emner.

Anonymous poster hash: eb29c...7e8
AnonymBruker
Skrevet

Emner innenfor administrasjon og ledelse kan være lurt, for eksempel helseledelse passer godt med din fagkombinasjon. Men tenk hva du ønsker å jobbe med når du velger emnene. Jeg personlig hadde valgt en blanding av økonomi eller juss med ledelse/administrasjons emner.

Anonymous poster hash: eb29c...7e8

Takk for tips :) Skal sjekke ut administrasjon og økonomi. Jeg har veldig lyst å ta noe innen helsejuss eller helseledelse,men alt jeg hittil har funnet er videreutdanning som krever minimum bachelorgrad som opptakskrav..

Ellers har jeg kikket på organisasjons- og arbeidslivspsykologi på UiB. Kan det være lurt å ha med?

Skrevet

Jeg tenker at det er viktig å ikke ha for mange innføringsfag som dekker bredt men ikke har nok dybde, og at det er viktig å tenke hva du har lyst å gjøre framover. Så hva som er lurt for noen er ikke det samme som er lurt for en annen som har litt andre planer mht framtidig jobb.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det er viktig å ikke ha for mange innføringsfag som dekker bredt men ikke har nok dybde, og at det er viktig å tenke hva du har lyst å gjøre framover. Så hva som er lurt for noen er ikke det samme som er lurt for en annen som har litt andre planer mht framtidig jobb.

Ja,det er nok lurt å ha i tankene. Takk for tips:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...