AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Fødte for halvannet år siden, men har rast ned alle kiloene og flere til (av ammingen? Fødselsdepresjonen?). Nå har vekten stabilisert seg litt, men jeg skulle gjerne trent litt for å kommet i bedre form. Ikke noe minus om magen blir litt strammere og rumpen får fasong igjen heller! I min ungdom (i denne sammenheng var ungdomstiden over for 6 år siden) var jeg topptrent danser, men har forfalt pga sykdom siden da. Jeg mangler konkrete øvelser og et regime å følge og lurer på om noen har noen gode tips. Jeg plukker med meg øvelser jeg finner her på klikk.no og aviser/ukeblader. Har som nevnt en halvannetåring, er fulltidsstudent og er ikke frisk nok til å kunne kjøre 200% hver dag. Er derfor i første omgang ute etter et litt kort treningsprogram som kan gjøres ofte/ha stor effekt. Vil jo gjerne trene meg opp til å klare mer og mer. I første omgang ikke kondistrening, men styrke. Håper dere her inne har noen gode tips til meg Anonymous poster hash: ad956...6f1
Razer85 Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 http://www.trening.no/4242.o2.html Kanskje noe sånt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå