Gjest kassycat Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Hei Jeg lurer på om noen har erfaring med salg av merkeklær over nett. Det koster jo litt å selge, så derfor vil jeg være "sikker". Om jeg bør bruke internasjonale sider som ebay, etsy eller noe sånt, eller norske sider som finn og qxl? Eller kanskje er det en facebook-side som passer til dette?
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Finn eller Bazar.no Anonymous poster hash: 56a96...990
Marie90 Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Finn eller ebay. Ebay tar en fee men det er gratis å legge ut. Hos FINN koster det penger. Du har langt bredere marked hos ebay og Marc Jacobs er jo pop. Jeg har solgt langt mer på ebay enn jeg klarte på Finn. Mange finn kunder har også en tendens til å vaere litt vanskelige...
Gjest kassycat Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 (endret) Har lagt ut på bazar.no nå med tittelen "marc jacobs alessandra dress". Tar ebay hvis jeg ikke får solgt her! Eneste jeg stusser på ved ebay er at man er knyttet til kjøperen, om så han virker upålitelig.. slik som jeg har skjønt det? Endret 26. mars 2014 av kassycat
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #6 Skrevet 26. mars 2014 Hva med bloppis.no? Anonymous poster hash: 6d3f7...d08
Marie90 Skrevet 26. mars 2014 #7 Skrevet 26. mars 2014 Har lagt ut på bazar.no nå med tittelen "marc jacobs alessandra dress". Tar ebay hvis jeg ikke får solgt her! Eneste jeg stusser på ved ebay er at man er knyttet til kjøperen, om så han virker upålitelig.. slik som jeg har skjønt det? Du har "second offer" på Ebay. Dvs. at dersom kjoper dropper ut så kan du velge nest hoystbydende dersom det er flere. Du sender heller ikke pakken foer Paypal har mottatt pengene fra kjoper. Jeg har ikke hatt noen dårlige opplevelser der i alle fall (i motsetning til hod Finn).
Gjest kassycat Skrevet 26. mars 2014 #8 Skrevet 26. mars 2014 Du har "second offer" på Ebay. Dvs. at dersom kjoper dropper ut så kan du velge nest hoystbydende dersom det er flere. Du sender heller ikke pakken foer Paypal har mottatt pengene fra kjoper. Jeg har ikke hatt noen dårlige opplevelser der i alle fall (i motsetning til hod Finn). vel det hørtes jo bra ut.. men asså, hva er det slags fee ebay beholder ei stund det er snakk om?
Marie90 Skrevet 26. mars 2014 #9 Skrevet 26. mars 2014 vel det hørtes jo bra ut.. men asså, hva er det slags fee ebay beholder ei stund det er snakk om? Du betaler en prosentandel av salgssummen noen dager etter salget. Det er avgiften ebay tar. Selve salgssummen holder de til kjoper har mottatt pakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå