AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Del Skrevet 26. mars 2014 Heisann, jeg er på jakt etter småbiler, noen som har forslag til et greit merke. Fint hvis bilene holder en stund og at hjulene faktisk snurrer Anonymous poster hash: 5a3bb...9b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Del Skrevet 26. mars 2014 Volkswagen er ett av de mer stabile merkene. Men Up! f.eks. er elendig på vinterføre og du må legge noe som tynger ned bak for at den ikke skal vingle på glatta. Men ellers er den en kjapp og stabil liten bil. Du får den for rundt 160000 kroner med noe ekstra utstyr. Ellers så har jo Volvo sin V40, og Audi har jo A3, men dette er jo ikke billige biler å kjøpe inn i forhold til VW. Anonymous poster hash: bd20c...3d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magdalene Skrevet 26. mars 2014 #3 Del Skrevet 26. mars 2014 Volkswagen er ett av de mer stabile merkene. Men Up! f.eks. er elendig på vinterføre og du må legge noe som tynger ned bak for at den ikke skal vingle på glatta. Men ellers er den en kjapp og stabil liten bil. Du får den for rundt 160000 kroner med noe ekstra utstyr. Ellers så har jo Volvo sin V40, og Audi har jo A3, men dette er jo ikke billige biler å kjøpe inn i forhold til VW. Anonymous poster hash: bd20c...3d7 Mente ikke ts lekebiler? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 26. mars 2014 #4 Del Skrevet 26. mars 2014 (endret) Det hadde vært bra om vi fikk en forklaring på hvilke typer småbiler du mener. Mener du de som er så små at barna selv kan holde hele bilen i en hånd? De som er litt større enn det? Eller de som er såpass store at småbarn kan sitte på dem og "kjøre" rundt med dem? Det er så store variasjoner på småbiler. Jeg antar du mener lekebiler? Og når du sier ordet merker: Mener du merker som for eksempel Audi og BMW? Eller merker som BRIO og andre leketøyprodusenter har? Endret 26. mars 2014 av Mrs. Random Nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #5 Del Skrevet 26. mars 2014 Fiat 500 er den mest populære, med gooood grunn. Anonymous poster hash: e8cfe...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 26. mars 2014 #6 Del Skrevet 26. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 26. mars 2014 #7 Del Skrevet 26. mars 2014 Denne tråden må da være skoleeksempelet på at det er lurt å ikke gå ut fra at forumbrukere er tankelesere eller at alle tenker likt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. mars 2014 #8 Del Skrevet 26. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. mars 2014 #9 Del Skrevet 26. mars 2014 Hot wheelz og matchbox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 26. mars 2014 #10 Del Skrevet 26. mars 2014 Hot wheelz og matchbox Enig i denne! Disse to merkene er de eneste som har "overlevd" i lekekassen her i huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #11 Del Skrevet 26. mars 2014 Fantastisk bra Forsto ingenting når jeg så første svaret... Jeg er glad jeg har fått noen til å smile i dag Jeg mente små biler som du kan ha i hånda og kjøre med Anonymous poster hash: 5a3bb...9b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå