Gå til innhold

Brudepikekjoler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg tenker å kjøre litt amerikansk stil over bryllupet med bridesmaids og forlover. Vil ha 2-3 av venninnene mine pluss forlover. Tenker da på like/lignende kjoler til dem, men lurer på hvordan det er vanlig å gjøre det, betaler jeg for det eller de selv? Det blir enkle cocktalkjoler som de vil kunne bruke flere ganger. Tenker maks 1000,- pr kjole. Noen tips til hvor jeg kan finne det?

Anonymous poster hash: 33d28...8e2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært brudepike en gang, med noen venninner. Da sa bruden at hun ville at vi alle skulle gå i lilla kjoler (lys lilla, tror jeg hun sa), det var eneste føringen. De av oss som ikke hadde lilla, lånte av andre, men to av oss gikk på fretex og fant helt greie lilla kjoler der. Det var helt greit.

Ville ikke blitt så blid hvis hun hadde sagt at vi måtte kjøpe en spesiell kjole som hun hadde valgt ut. Jeg har mer enn nok kjoler hjemme, og 1000 kr er for mye å spytte inn i en kjole for en anledning, i en farge man selv ikke ville ha valgt og en fasong som kanskje ikke passer ens kroppstype, mener jeg.

Anonymous poster hash: 6445a...72e
AnonymBruker
Skrevet

Om du bestemmer hvilke kjole de skal bruke burde også du betale!

Jeg sa til mine to forlovere at jeg ikke hadde planer om å kjøpe kjole til dem, så da fikk de ha på seg hva enn de ville. De valgte likevel å kjøpe samme kjole, i tema fargen vår, fordi de selv syntes dette var kult. Jeg sa da at jeg ønsket å betale halvparten av kjolene.

Du kan jo se på JJsHouse? De har mye fint, som er billig. Skal vist være bra kvalitet/service/leveringstid.

Anonymous poster hash: 54819...888

AnonymBruker
Skrevet

Her er min mening:

MÅ man ha en spesiell farge/type kjole, (som man i tillegg kanskje ikke har valgt selv) så skal brudeparet betale!

Anonymous poster hash: 80c80...daa
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...