Gå til innhold

Godtestopp kontrakt: 90 dager

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av så mange flinke treningsentusiaster og slankere her, kom jeg på at det går an også å inngå en godtestopp kontract.

Hvem blir med?

Anonymous poster hash: 78b52...9e9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen stor planer om å slanke meg, men jeg burde slutte med både brus og godteri. Så jeg er med! Men hva er godteri? Hva med potetgull, kaker og kjeks?

Gjest Wei Wei
Skrevet (endret)

Jeg har ingen stor planer om å slanke meg, men jeg burde slutte med både brus og godteri. Så jeg er med! Men hva er godteri? Hva med potetgull, kaker og kjeks?

Vi definerer vel selv hva godteri er for oss. For meg så er det ting man kan kose seg med foran TVen (chips, kaker, kjeks, sjokolade, smågodt, is, salte snacks (nøtter, saltstenger, pop corn o.l.). Alle sånne ting pleier å ligge i samme butikkavdelingen.

Jeg er også med. Starter i morgen :) Så skal regne mine dager fra da. Må også finne en kalender å krysse ut dagene i.

Foresten så tenker jeg å se bort fra avtalen hvis jeg er invitert i bursdag og må spise kake. Altså jeg skal ikke regne kake som godteri, men som mat :)

Endret av Wei Wei
Skrevet

Jeg blir med! Jeg har hatt det heeelt siden mandag.... Denne mandagen, altså fra den 24 :fnise:

Skal kutte ut det aller værste da, med det så mener jeg nesten alt som i kaker, sjokolade, godteri osv.. Alt man finner i kake, godteri og isdisken + potetgull! Men hvis jeg blir gal en dag så skal jeg unne meg noe, men skal ty til en sunnere variant av det værst tenkelige *host*.

Nå skal vi bli sunne og detta går så bra! Jeg er i slaget nå og jeg har både kropp og sinn med meg :danse:

*signerer kontrakt*

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en venninne har akkurat laget en slik kontrakt for 2 måneder faktisk, fra imorgen! Ikke noe godteri, sjokolade, kake, boller, is, potetgull, sukkerbrus.. Ingenting! Gleder meg faktisk, fordi jeg føler at sukkeret kan ødelegge en del for treningen.

Den som ryker på en smell må betale 1000 kroner til veldedig formål - per gang. Ingen sjokolade er verdt så mye, så jeg er klar som et egg! :trene:

Anonymous poster hash: 480a7...9bf
Gjest Elseby13
Skrevet

Men hvordan skal vi premiere oss selv?

Skrevet

Jeg blir gjerne med!! (Altså fra 1.4 til 1.7)

Oh, kjenner allerede nå at dette kommer til å bli vanskelig :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...