AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Jeg og en fyr holder på, vi har en greie. Problemet ligger i at ingen av oss er kosete eller pjuskete, altså som liker å si søte ting og bare ligge å kose med hverandre... Er det noe kosing, er det som foreplay til sex. Jeg er en jente i 20 årene, og har alltid falt for typen under kategorien badboys (haha). Uansett, slik er denne fyren. Vi har nå holdt på en stund og det begynner å bli litt merkelig, for jeg har aldri vært borti en som er like.. "kald" som meg. Vi kan sitte å prate og le i evigheter, og vi har utrolig bra sex, det lengste vi kommer kosing er at han har hånden på kneet mitt eller rundt nakken min mens vi ser på film. På en måte bør jo det passe meg utmerket, siden jeg ikke er noe særlig kosete selv, men etterhvert som tiden har trukket seg ut har det begynt å bli litt sært, på en måte. Vi har begge følelser for hverandre, det har vi sagt, og vi gjør ikke noe med noen andre, selv om vi ikke er helt kjærester enda. Ingen av oss er spessielt sjalu, og ingen av oss har noe grunn til å sende 20 meldinger per dag, men på en måte virker da forholdet ganse kaldt... Vi virker nesten mer som FF, enn som noe i nærheten av kjærester... Jeg vet ikke helt hvorfor han er sånn, men han fortalte om det helt fra begynnelsen av - at hvis det var noe pusegutt jeg ønsket meg, så var det ikke han. Jeg selv liker egentlig å kose, men har ikke et stort behov for det. Jeg var tidligere i et voldelig forhold og føler kanskje dette har skadet meg på den måten, for jeg søker ikke lenger etter en slik type nærkontakt med gutter seg jeg gjorde før... Æsj, jeg vet ikke hva jeg ville med dette innlegget, få ut litt frustrasjon eller be om råd og erfaringer? Anonymous poster hash: 5f17a...87a
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Første jeg tenker er vel egentlig det at han ikke er "forelsket" nok. Faktisk. Har god erfaringen med disse badboysene du snakker om, og er på din alder faktisk. Har vært skremmende lik det du beskriver (og er det nok fortsatt litt). Men det som skjer med de fleste når de blir ordentlig forelsket, er at de føler et behov for å vær nær og berøre den man er forelsket i. Kanskje dere faktisk passer best som FF, som du sier? Selv den største badboy har blitt veldig pusete når han ble forelsket, er min erfaring. Det er faktisk som regel de som blir det, tro det eller ei Anonymous poster hash: 11f71...d3e
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Første jeg tenker er vel egentlig det at han ikke er "forelsket" nok. Faktisk. Har god erfaringen med disse badboysene du snakker om, og er på din alder faktisk. Har vært skremmende lik det du beskriver (og er det nok fortsatt litt). Men det som skjer med de fleste når de blir ordentlig forelsket, er at de føler et behov for å vær nær og berøre den man er forelsket i. Kanskje dere faktisk passer best som FF, som du sier? Selv den største badboy har blitt veldig pusete når han ble forelsket, er min erfaring. Det er faktisk som regel de som blir det, tro det eller ei Anonymous poster hash: 11f71...d3e TS her! Takk for svar :D Aahh, som jeg håper du tar feil haha! Eneste som holder meg unna den tanken er at han vil være rundt meg ofte, han ringer og vil gjøre ting, altså andre ting enn bare sex. Vi har sex når vi er sammen, men jeg vil ikke si det er basert på sex, siden vi ofte er ute eller finner på ting hjemme. Dessuten er jeg ikke noe kosete selv, men jeg vil si at jeg er forelsket... Anonymous poster hash: 5f17a...87a
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 TS her! Takk for svar :D Aahh, som jeg håper du tar feil haha!Eneste som holder meg unna den tanken er at han vil være rundt meg ofte, han ringer og vil gjøre ting, altså andre ting enn bare sex. Vi har sex når vi er sammen, men jeg vil ikke si det er basert på sex, siden vi ofte er ute eller finner på ting hjemme. Dessuten er jeg ikke noe kosete selv, men jeg vil si at jeg er forelsket... Anonymous poster hash: 5f17a...87a Det kan være et veldig bra tegn, ja! Som jeg har sagt til mange av mine venninner, og som har funket for meg, er at om man er veldig interessert i noen som kjæreste, så ikke ha sex med han før du "har han på kroken". Om han fortsetter å være sammen med deg ofte uten at du har sex med ham, er det et veldig tydelig tegn vil jeg si. Samtidig har jeg erfart at mange gutter kan oppføre seg omtrent som kjærester inntil de har fått sex en periode, eller til de "går lei". Det er umulig å si hvilken "metode" man skal bruke eller hva man ska si å gjøre for å holde på noen. Men, ville bare sagt rett ut hva du føler, og eventuelt si til ham at om han ikke er interessert i noe mer, så er det kanskje best å avslutte før én blir ordentlig såret til slutt? Er heller ikke så veldig glad i å sitte oppå hverandre å kose selv hele tiden, men er glad i kjæresten min fordi, så vil ikke si du/dere er unormale fordi! Men synes det er litt rart at en gutt ikke "tar mer" på deg og vil ha mer berøring Anonymous poster hash: 11f71...d3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå