Gå til innhold

Holde på med en som vennine har hatt en greie med

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For å holde det litt kort:

En vennine av meg hadde en "greie" med en fyr for noen mnder tilbake, de møttes et par ganger og hadde sex 1 gang før han sa at han ikke hadde lyst til noe mer. Jeg møtte han aldri da, men hun pratet om han en del i ettertid.

Senere møtte jeg fyren ved en tilfeldighet og ting virkelig klikket mellom oss, vi begynte å tekste og etterhvert møtes hvor alt klikket kjempe bra... Nå har vi på en måte noe på gang, litt tidlig å si hva det fører til, men tiden vil vise det.

Er dette dårlig gjort mot min vennine? Jeg gjør det jo ikke på trass, og møtte han jo aldri via henne. Hun er nå kjæreste med en annen fyr, så jeg tror nok ikke hun er forelsket i han, siden de uansett bare møttes et par ganger.

Bør jeg fortelle det, eller vente? Dette er en veldig god venn av meg, og jeg er redd for å miste henne over det, men samtidig er de jo ikke ekser og det går da umulig ann virkelig knytte seg til en fyr man egentlig ikke kjenner?

Erfaringer eller råd eller noe?

Anonymous poster hash: 6833f...040
Videoannonse
Annonse
Gjest rådyr
Skrevet

Jeg personlig hadde syntes det var ekkelt å bli sammen med en som hadde hatt sex med venninnen min, men ellers kan jeg ikke se problemet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig hadde syntes det var ekkelt å bli sammen med en som hadde hatt sex med venninnen min, men ellers kan jeg ikke se problemet.

TS

Jeg skjønner hva du mener, hadde egentlig aldri gjort det selv, men det finnes ikke regler uten unntak... Haha

Anonymous poster hash: 6833f...040

AnonymBruker
Skrevet

JA = Dårlig gjort. Du skulle snakket med henne om dette etter første møte.

Anonymous poster hash: b8acf...ab7
  • Liker 1
Skrevet

Da du fant ut at dette var samme fyren, så burde du tatt en prat med henne. Men siden du ikke har gjort det, så synes jeg at du skal ta den praten nå.

• Liker 1
Gjest busterox
Skrevet

Jeg ble tilfeldigvis kompis med en som bestevenninna mi hadde vært pulevenn med i 6 mnd, jeg spurte henne om det var greit at jeg var med han, det var greit for henne :-) Hadde det ikke vært greit, hadde jeg så klart prioritert venninna mi. Husk, venner er alltid viktigere enn gutter!

Gjest Gjest
Skrevet

Enig. Det ville fåt meg til å holde meg unna.

AnonymBruker
Skrevet

Min mann og min bestevenninne hadde sex en gang, 1 år før jeg kom inn i bildet.
Hun hadde type på det tidspunktet, så jeg følte ikke behovet for å si noe før jeg visste hvor det ville gå. Det ble ikke noe dramatikk av den saken, fordi hun var ferdig med han og ingen av oss har ''eierett'' på andre. Forklarte henne at jeg ikke gikk etter han for å være slem mot henne, men at det bare ''klikket''.
Det var litt awkward i begynnelsen da, men nå - 3 år senere har vi barn sammen. Vi er gudforeldre på min venninnes barn og hun og hennes mann er gudforeldre på våre barn.

Det er alt etter hvordan situasjonen er. Hadde dette vært en mann som hadde såret venninnen min dypt, tror jeg situasjonen kunne vært annerledes.
Du må føle på hva som vil bli mest rett for dere. Min venninne og jeg har ingen ''regler'' på slikt, de hadde sex en gang og hadde ikke mer kontakt etter det.
Kanskje venninnen din ser annerledes på dette enn deg? Vet ikke jeg, men tror det kan være viktig å ha en åpen og ærlig samtale ihvertfall.

Anonymous poster hash: 4520c...3d3
Gjest Nikee
Skrevet

Jeg synes du skal nevne det nå siden det ikke er noe seriøst ennå, og du kan nevne at du var litt usikker på hvordan hun kom til å ta det og at det er årsaken til at du har ventet så lenge. :)

Ellers synes jeg faktisk du ikke gjør noe galt, de var ikke sammen og hun har fått seg ny kjæreste - så det er absolutt ingen grunn til at hun skal "holde" på denne fyren ennå.

Lykke til :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

tja, hvordan takler du det når en tredje venninne kommer og tar over han? :fnise:

Anonymous poster hash: f5688...8c5
Gjest Gjest
Skrevet

Var venninna di forelsket i ham eller pulte de bare?

Gjest Faerunpedia
Skrevet

I og med at han avsluttet det synes jeg det er dårlig gjort overfor venninnen din. Jeg hadde ihvertfall ikke satt pris på det.

Gjest Gjest
Skrevet

I og med at han avsluttet det synes jeg det er dårlig gjort overfor venninnen din. Jeg hadde ihvertfall ikke satt pris på det.

Vel, men så har også venninnen ny kjæreste, så det blir litt teit av henne og skulle bli sur på TS og nekte TS og få noe seriøst med den her fyren også. For da blir det veldig hurtig seende ut som at hun mener at hun er den eneste som skal få lov til å ha kjæreste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...