Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en feit mann med stykke trekk, samboeren min sugde en annen fyr på byen her for litt siden (som hun også hadde snap-sexta med i et par måneder), jeg har dårlig økonomi, og har mistet kontakten med alle vennene mine det siste året.

Nå har jeg en pause i krangling og sinne mens jeg ligger på sofaen og tråler kvinneguiden etter spennende tråder.

Jeg har også nylig begynt å røyke igjen etter syv år uten.

Men, jeg er en snill fyr med mye omtanke for andre da, i allefall. Uten at det hjelper meg til å være tøff (og for eksempel gjøre det slutt med samboeren).

Så i sum erklærer jeg meg selv uhelbredelig patetisk, og ønsker alle andre mennesker en god kveld (typisk meg). Takk for utluftinga.

Anonymous poster hash: 71c84...205

Videoannonse
Annonse
Gjest smilejenta
Skrevet

Tydeligvis ikke så mange spennende tråder i kveld.

AnonymBruker
Skrevet

Ok? Det er bare å ordne opp og komme seg videre?

Anonymous poster hash: 2ab59...192

Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
  • Liker 1
Gjest snoopy_93
Skrevet

Om du er "feit med stygge trekk" har lite å si i saken. Alle mennesker har noe vakkert, men de færreste klarer å se dette selv.
At kjæresten din suger en annen får være opp til henne, men det er hun som taper på å ha gjort det mot deg. (Altså om det er slutt så er det hennes tap, ikke ditt.)

Jeg forstår at det er utrolig kjipt nå, men om et par ukers tid vil du helt sikkert føle deg bedre! prøv å gjøre ting du liker og hold deg selv litt opptatt, så slipper du å tenke på alt det negative hele tiden. :)

AnonymBruker
Skrevet

Om du er "feit med stygge trekk" så kan du prise deg lykkelig for at du ikke er kvinne, for det blir slått HARDT ned på!

Som mann så har du jo all verdens muligheter om du er morsom, smart, sosial etc... intet hinder å være "stygg" for menn...

Anonymous poster hash: 985c9...e62
  • Liker 3
Gjest Malanthor
Skrevet

Jeg er en feit mann med stykke trekk, samboeren min sugde en annen fyr på byen her for litt siden (som hun også hadde snap-sexta med i et par måneder), jeg har dårlig økonomi, og har mistet kontakten med alle vennene mine det siste året.

Nå har jeg en pause i krangling og sinne mens jeg ligger på sofaen og tråler kvinneguiden etter spennende tråder.

Jeg har også nylig begynt å røyke igjen etter syv år uten.

Men, jeg er en snill fyr med mye omtanke for andre da, i allefall. Uten at det hjelper meg til å være tøff (og for eksempel gjøre det slutt med samboeren).

Så i sum erklærer jeg meg selv uhelbredelig patetisk, og ønsker alle andre mennesker en god kveld (typisk meg). Takk for utluftinga.

Anonymous poster hash: 71c84...205

Kom deg opp av sofan. Begynn og tren. Og kutt ut den røykinga. Det er en start ihvertfall.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...