AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 2010: småflørt på julebord 2011: nesten-kyss på julebord (han prøvde å kysse meg men hadde type den gangen) 2012: ingenting 2013: ingenting 2014: jobbfest kyssing og flørting. Ellers har det vært utvekslet litt melding i tidligere år, men ingenting spesielt. På denne jobbfesten sa han at han digget meg og likte meg. Vennene mine på jobben sa at han var vill etter meg, men tror nok de overdrev. Jeg er usikker, tror han er litt player og han har dårlig moral ift dette med utroskap.. Hva tror dere? Hvordan går det ant å holde på slik straks man lar alkoholen ta styringen? Anonymous poster hash: 70f16...c06
Lorelai Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 ...fordi alkohol gjør enkelte litt løsere på tråden? Jeg beklager å måtte si det, men min erfaring tilsier at hvis han hadde villet være sammen med deg så hadde du visst det. Og da hadde du ikke måttet spørre oss på KG. :/ Det er kjipt, men ofte er en fylleflørt bare en fylleflørt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå