Gå til innhold

Finnes det shampo/balsam eller noe som farger grå hår?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet det finnes shampoer som "farger" feks brunt hår med at det gir lyse og mørke bruntoner i håret når man bruker den. Men finnes det noen shampo/balsam/hårkur eller noe som farger grått hår på samme måte?

Jeg har fått en del grå hår i en veldig ung alder, men det er ikke sånn at jeg må farge håret enda. Men det er en del grå hårstrå som vises, og jeg kan ikke nappe ut alle, så hadde vært fint om det hadde vært noe som hadde funket å bruke på det.

Anonymous poster hash: 22e08...757
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det må mere til enn en fargesjampo for å dekke grå hår. Helst skikkelig farge med ammoniakk, ikke toning.

• Liker 1
Skrevet

Nei, det må mere til enn en fargesjampo for å dekke grå hår. Helst skikkelig farge med ammoniakk, ikke toning.

What she said. Du må ty til hårfarge, ja. Med mindre du bruker sølvshampoo da, men den fremhever grå hår og tar bort gylden gulskjær. Og det blir vel mer eller mindre det motsatte av det du vil ha.

Skrevet

Jeg vet det finnes shampoer som "farger" feks brunt hår med at det gir lyse og mørke bruntoner i håret når man bruker den. Men finnes det noen shampo/balsam/hårkur eller noe som farger grått hår på samme måte? Jeg har fått en del grå hår i en veldig ung alder, men det er ikke sånn at jeg må farge håret enda. Men det er en del grå hårstrå som vises, og jeg kan ikke nappe ut alle, så hadde vært fint om det hadde vært noe som hadde funket å bruke på det. Anonymous poster hash: 22e08...757

Jeg visste ikke at det finnes! Hvordan virker slik shampo? Farger den brunt hår med blinde striper mørkere?

Skrevet (endret)

Jeg visste ikke at det finnes! Hvordan virker slik shampo? Farger den brunt hår med blinde striper mørkere?

Du har forskjellige shampoo/kurer med toning. Jeg har kun erfaring med de som er hvite/platinum, men har jo sett at du har alle mulige rød/brun farger. Sjekk ut Fudge og Revlon Professional Nutri color creme. De ser slik ut: (klikk bildet for link)

5B3EB571DD52FED3451143F8EC997C9A_201717_
Endret av Maju Mjau

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...