Teardrop Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Noen som kan anbefalle nettsider med rimlige enkle gullringer til max 3000kr paret? 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Vi kjøpte våre på en gullsmedkjede som het noe som startet med A... jeg har lyst til å si Adecco, men vet det er feil. De hadde butikk på Oslo City bl.a men finner ikke på oversikten nå, så kanskje de har endret navn eller er nedlagt. Det er snart 12 år siden nå, og vi betalte 2700 for paret. Men jeg vet Bjørklund har mange fine par. Men rimelig på gull er feks Guldfynd.se om du bor nærme nok svenskegrensen. http://www.guldfynd.se/artiklar/brollop/kategorier/forlovningsringar/ - Gull på 14karat er det som er "standard" 585 gull i Norge. 9K ser fint ut, er hardere og mindre verdt. 18k er renere gull, men kan fort bli mykt dersom ringen er veldig tynn. Anonymous poster hash: 862fe...994
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Vi kjøpte våre på en gullsmedkjede som het noe som startet med A... jeg har lyst til å si Adecco, men vet det er feil. De hadde butikk på Oslo City bl.a men finner ikke på oversikten nå, så kanskje de har endret navn eller er nedlagt. Det er snart 12 år siden nå, og vi betalte 2700 for paret. Men jeg vet Bjørklund har mange fine par. Men rimelig på gull er feks Guldfynd.se om du bor nærme nok svenskegrensen. http://www.guldfynd.se/artiklar/brollop/kategorier/forlovningsringar/ - Gull på 14karat er det som er "standard" 585 gull i Norge. 9K ser fint ut, er hardere og mindre verdt. 18k er renere gull, men kan fort bli mykt dersom ringen er veldig tynn. Anonymous poster hash: 862fe...994 Aseco? Anonymous poster hash: 7e1b1...a6e
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 Aseco? Anonymous poster hash: 7e1b1...a6e Det kan det ha vært! Takk! Anonymous poster hash: 862fe...994
Gjest Hjertesukk Skrevet 26. mars 2014 #7 Skrevet 26. mars 2014 vi kjøpte på gullfunn men vet at Bjørklund ofte har 1/2 pris på billigste ring ved kjøp av giftering det tilbudet dukker opp flere ganger i året De enkleste gifteringene der koster mellom 2000-3000:)
Gjest Hjertesukk Skrevet 26. mars 2014 #8 Skrevet 26. mars 2014 vi kjøpte på gullfunn men vet at Bjørklund ofte har 1/2 pris på billigste ring ved kjøp av giftering det tilbudet dukker opp flere ganger i året De enkleste gifteringene der koster mellom 2000-3000:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå