Gå til innhold

Hvor kjøpte dere ringene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefalle nettsider med rimlige enkle gullringer til max 3000kr paret?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gifteringer.no og chanti.no har brukbare priser :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte våre på en gullsmedkjede som het noe som startet med A... jeg har lyst til å si Adecco, men vet det er feil. De hadde butikk på Oslo City bl.a men finner ikke på oversikten nå, så kanskje de har endret navn eller er nedlagt. Det er snart 12 år siden nå, og vi betalte 2700 for paret.

Men jeg vet Bjørklund har mange fine par.

Men rimelig på gull er feks Guldfynd.se om du bor nærme nok svenskegrensen. http://www.guldfynd.se/artiklar/brollop/kategorier/forlovningsringar/ - Gull på 14karat er det som er "standard" 585 gull i Norge. 9K ser fint ut, er hardere og mindre verdt. 18k er renere gull, men kan fort bli mykt dersom ringen er veldig tynn.

Anonymous poster hash: 862fe...994
AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte våre på en gullsmedkjede som het noe som startet med A... jeg har lyst til å si Adecco, men vet det er feil. De hadde butikk på Oslo City bl.a men finner ikke på oversikten nå, så kanskje de har endret navn eller er nedlagt. Det er snart 12 år siden nå, og vi betalte 2700 for paret.

Men jeg vet Bjørklund har mange fine par.

Men rimelig på gull er feks Guldfynd.se om du bor nærme nok svenskegrensen. http://www.guldfynd.se/artiklar/brollop/kategorier/forlovningsringar/ - Gull på 14karat er det som er "standard" 585 gull i Norge. 9K ser fint ut, er hardere og mindre verdt. 18k er renere gull, men kan fort bli mykt dersom ringen er veldig tynn.

Aseco?

Anonymous poster hash: 7e1b1...a6e

AnonymBruker
Skrevet

Aseco?

Anonymous poster hash: 7e1b1...a6e

Det kan det ha vært! Takk! :)

Skrevet

Er det billigere i Sverige altså?

Gjest Hjertesukk
Skrevet

vi kjøpte på gullfunn :) men vet at Bjørklund ofte har 1/2 pris på billigste ring ved kjøp av giftering :) det tilbudet dukker opp flere ganger i året :) De enkleste gifteringene der koster mellom 2000-3000:)

Gjest Hjertesukk
Skrevet

vi kjøpte på gullfunn :) men vet at Bjørklund ofte har 1/2 pris på billigste ring ved kjøp av giftering :) det tilbudet dukker opp flere ganger i året :) De enkleste gifteringene der koster mellom 2000-3000:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...