jenta1989 Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 g og kjæresten min har vært i lag i 2 måneder nå og vi har det veldig bra i lag:) alt er perfekt utenom en ting som er eit problem for meg.. han har noen jente venner som han snakker med på facebook avogtil. Men det er berre venner. 2 av dei har han aldrig møtt, har berre blitt kjent med dei via chat side/ spill side for noen år siden. Så Det har aldrig vært noe der, berre prater i lag på facebook. Men så er det en ting som plager mg veldig, og det er at ei dame som han ble kjent med via ei spill side for 10 år siden. Dei 2 møttes for 3 år siden i ei helg, og eg har fått veta av han at dei då hadde sex 3 ganger den helga for 3 år si. Etter det prata dei berre på facebook og det ble ingenting mellom dei etter det.. i fjor reiste han en dag og øveraska hu med og komme på besøk til hu, og var hos hu 1 dag. Den gangen skjedde det ikke noe med sex fordi hu ikke ville ha sex med han då. Etter det har di ikke møttes igjenn så han har berre møtt hu 2 ganger i sitt liv. Men dei snakker på facebook som venner.. eg sliter med at eg er sjalu fordi han snakker med hu på facebook. Grunnen til at det plager meg er fordi han har hatt sex med hu før sjølv om det er lenge siden . Hva mener dere??? Hva skal eg godta og ikke? ? Please hjelp meg?bør Ham få ha kontakt på facebook? ? Bør han få låv og reise på besøk til hu???
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Nei og spør du meg. Anonymous poster hash: 0f450...79e
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 g og kjæresten min har vært i lag i 2 måneder nå og vi har det veldig bra i lag:) alt er perfekt utenom en ting som er eit problem for meg.. han har noen jente venner som han snakker med på facebook avogtil. Men det er berre venner. 2 av dei har han aldrig møtt, har berre blitt kjent med dei via chat side/ spill side for noen år siden. Så Det har aldrig vært noe der, berre prater i lag på facebook. Men så er det en ting som plager mg veldig, og det er at ei dame som han ble kjent med via ei spill side for 10 år siden. Dei 2 møttes for 3 år siden i ei helg, og eg har fått veta av han at dei då hadde sex 3 ganger den helga for 3 år si. Etter det prata dei berre på facebook og det ble ingenting mellom dei etter det.. i fjor reiste han en dag og øveraska hu med og komme på besøk til hu, og var hos hu 1 dag. Den gangen skjedde det ikke noe med sex fordi hu ikke ville ha sex med han då. Etter det har di ikke møttes igjenn så han har berre møtt hu 2 ganger i sitt liv. Men dei snakker på facebook som venner.. eg sliter med at eg er sjalu fordi han snakker med hu på facebook. Grunnen til at det plager meg er fordi han har hatt sex med hu før sjølv om det er lenge siden . Hva mener dere??? Hva skal eg godta og ikke? ? Please hjelp meg?bør Ham få ha kontakt på facebook? ? Bør han få låv og reise på besøk til hu??? Dere må være unge.... det er iallfall ikke noe uvanlig, etter hvert som en blir eldre å møte noen med en fortid. Dette må du bare akseptere at han har. Hva er problemet? At du er sjalu på de to/at de har hatt sex? Eller at du er redd for at det skal skje igjen/at han skal være utro? Hvis det første, syns jeg du må rulle inn og la de være venner og ha kontakt. Vel og merke på et vennskapelig nivå. Hvis det er det siste, og det kanskje er en reell sjanse for at det kan skje, syns jeg han må akseptere at du og dine følelser for foran. Uansett kan du ikke tenker Hva HAN skal FÅ LOV TIL eller ikke... Med mindre dere er fjortisser må han få ta egne valg og du får konsentrere deg om å være mamma for (forhåpentligvis de fremtidige) barna dine, og ikke for kjæresten din! Anonymous poster hash: 1a4e9...ca1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Edit: Hvis det er det siste, og det kanskje er en reell sjanse for at det kan skje, syns jeg han må akseptere at du og dine følelser GÅR foran.Anonymous poster hash: 1a4e9...ca1 Anonymous poster hash: 1a4e9...ca1
Lorelai Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 g og kjæresten min har vært i lag i 2 måneder nå og vi har det veldig bra i lag:) alt er perfekt utenom en ting som er eit problem for meg.. han har noen jente venner som han snakker med på facebook avogtil. Men det er berre venner. 2 av dei har han aldrig møtt, har berre blitt kjent med dei via chat side/ spill side for noen år siden. Så Det har aldrig vært noe der, berre prater i lag på facebook. Men så er det en ting som plager mg veldig, og det er at ei dame som han ble kjent med via ei spill side for 10 år siden. Dei 2 møttes for 3 år siden i ei helg, og eg har fått veta av han at dei då hadde sex 3 ganger den helga for 3 år si. Etter det prata dei berre på facebook og det ble ingenting mellom dei etter det.. i fjor reiste han en dag og øveraska hu med og komme på besøk til hu, og var hos hu 1 dag. Den gangen skjedde det ikke noe med sex fordi hu ikke ville ha sex med han då. Etter det har di ikke møttes igjenn så han har berre møtt hu 2 ganger i sitt liv. Men dei snakker på facebook som venner.. eg sliter med at eg er sjalu fordi han snakker med hu på facebook. Grunnen til at det plager meg er fordi han har hatt sex med hu før sjølv om det er lenge siden . Hva mener dere??? Hva skal eg godta og ikke? ? Please hjelp meg?bør Ham få ha kontakt på facebook? ? Bør han få låv og reise på besøk til hu??? For det første: Det er et dårlig utgangspunkt å tenke at du skal "gi han lov" til å gjøre det ene eller det andre. Hvor grensene går i deres forhold er noe dere burde bli enige med hverandre om, synes nå jeg. Dersom du nekter han noe tror jeg neppe det gjør saken det bedre. Fortell han hva du føler om saken, og hva du ønsker at han skal gjøre/ikke gjøre. Kanskje han er åpen for en samtale om saken, og tar hensyn til dine følelser? Personlig tror jeg ikke en facebooksamtale betyr at det er noe på gang. Du sier jo selv at de har hatt kontakt over flere år, også hadde de sex tre ganger. (Hvorfor fortalte han deg egentlig det nøyaktige antallet? Spesielt.. ) Min grense går ved overnatting. Jeg hadde ikke likt om kjæresten min sove alene hos jenter han har hatt sex med, men han må gjerne ha kontakt med dem om de er venner! (Nå skal det sier at kjæresten min aldri har vist noe ønske om å sove hos en ex, og den ene gangen en av ex-kjærestene hans spurte om hun kunne sove hos han en helg hun var i byen spurte han meg hva jeg mente om saken, og tok hensyn til det. ) 1
Sapientia Skrevet 26. mars 2014 #6 Skrevet 26. mars 2014 Folk har en tendens til å ha en eks/seksualpartner eller flere når de når en viss alder. Kontakt på FB eller lignende, ikke noe problem Dra på besøk, uten at "jeg" er med. Da hadde jeg ikke vært spesielt glad nei. Hadde fortalt ham mine synspunkter så fikk han ta de til etteretning eller ikke. Vel vitende at om han dro på besøk til ei venninne en helg så måtte han nok bare godtatt å ha en mindre fornøyd kjæreste en stund.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2014 #7 Skrevet 26. mars 2014 3 år siden de hadde sex og du er bekymret....
Tarsan97 Skrevet 26. mars 2014 #8 Skrevet 26. mars 2014 Haha, jeg hadde ikke fått lov til å danse med en annen jente en gang. Og det er helt ok, for jeg er helt lik selv. Det er ikke vits i og utfordre følelsene til den andre dersom en er glad i den personen på ordentlig. Syns det høres helt villt ut jeg, men som mann ser jeg hva som skjer. Han får seg litt på si og det er det få menn som klarer å si nei til.
daemonia Skrevet 26. mars 2014 #9 Skrevet 26. mars 2014 Den gangen skjedde det ikke noe med sex fordi hu ikke ville ha sex med han då. Skjedde ingenting fordi HUN ikke ville ha sex med han? Hvis det er eneste grunnen til at det ikke skjedde noe så er han ikke mye verdt etter min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå