AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Eg og kjæresten min har vært i lag i 2 måneder nå og vi har det veldig bra i lag:) alt er perfekt utenom en ting som er eit problem for meg.. han har noen jente venner som han snakker med på facebook avogtil. Men det er berre venner. 2 av dei har han aldrig møtt, har berre blitt kjent med dei via chat side/ spill side for noen år siden. Så Det har aldrig vært noe der, berre prater i lag på facebook. Men så er det en ting som plager mg veldig, og det er at ei dame som han ble kjent med via ei spill side for 10 år siden. Dei 2 møttes for 3 år siden i ei helg, og eg har fått veta av han at dei då hadde sex 3 ganger den helga for 3 år si. Etter det prata dei berre på facebook og det ble ingenting mellom dei etter det.. i fjor reiste han en dag og øveraska hu med og komme på besøk til hu, og var hos hu 1 dag. Den gangen skjedde det ikke noe med sex fordi hu ikke ville ha sex med han då. Etter det har di ikke møttes igjenn så han har berre møtt hu 2 ganger i sitt liv. Men dei snakker på facebook som venner.. eg sliter med at eg er sjalu fordi han snakker med hu på facebook. Grunnen til at det plager meg er fordi han har hatt sex med hu før sjølv om det er lenge siden . Hva mener dere??? Hva skal eg godta og ikke? ? Please hjelp meg?bør Ham få ha kontakt på facebook? ? Bør han få låv og reise på besøk til hu???Anonymous poster hash: 072ea...550
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Hvorfor skal han besøke en FF hvis han har dame? Når det er sagt kan du ikke bestemme over kjæresten din og hvem han snakker med. Anonymous poster hash: 12405...cde
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 La de snakke sammen, ikke noe gale i det. Og om han skal få lov? Du bestemmer vel ikke over ham? Du kan forklare ham at du ikke synes noe om at de skal møtes, om han da velger henne fremfor deg så vet du hvor din plass er for ham. Anonymous poster hash: 622bf...5cf
jenta1989 Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Fordi det er ei god veninne sier han . Han vill treffe hu en gang. Dei har snakket sammen i 10 år.. Hu bur langt vekke:) han påstår det er berre vennskap. ... hva mener du/ dere??
jenta1989 Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Mener du at eg ska gi han ett ultimatum at vist det ska være meg og han så får han aldrig besøke eller møte henne??
jenta1989 Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 La de snakke sammen, ikke noe gale i det. Og om han skal få lov? Du bestemmer vel ikke over ham? Du kan forklare ham at du ikke synes noe om at de skal møtes, om han da velger henne fremfor deg så vet du hvor din plass er for ham.Anonymous poster hash: 622bf...5cf
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Fordi det er ei god veninne sier han . Han vill treffe hu en gang. Dei har snakket sammen i 10 år.. Hu bur langt vekke:) han påstår det er berre vennskap. ... hva mener du/ dere?? Mener du at eg ska gi han ett ultimatum at vist det ska være meg og han så får han aldrig besøke eller møte henne??Anonymous poster hash: 80054...295 1
Timza Skrevet 25. mars 2014 #8 Skrevet 25. mars 2014 Mener du at eg ska gi han ett ultimatum at vist det ska være meg og han så får han aldrig besøke eller møte henne?? For et start på et forhold sier jeg da. Hadde jeg fått et slikt ultimatum av jenta jeg hadde vært sammen med i kun 2 måneder, så hadde jeg tvert reist vekk fra den kontrollerende jentungen. Det å ha venner må en da få lov til, og når de da har en historie seg i mellom som har vart i 10 år, så blir det utrolig barnslig å skulle nekte fyren å snakke med hu. Når man starter noe slikt uten noe som helst tillitt, så går det at skogen før eller seinere. Han har jo faktisk valgt å fortelle TS at de har hatt sex, og at det ikke er noe mer mellom dem nå bortsett fra å være venner. Han hadde vell aldri sakt slikt om han faktisk ønsket å møte hu for sexen's skyld?
Timza Skrevet 25. mars 2014 #10 Skrevet 25. mars 2014 Fordi det er ei god veninne sier han . Han vill treffe hu en gang. Dei har snakket sammen i 10 år.. Hu bur langt vekke:) han påstår det er berre vennskap. ... hva mener du/ dere?? Mener du at eg ska gi han ett ultimatum at vist det ska være meg og han så får han aldrig besøke eller møte henne??Anonymous poster hash: 80054...295 Nei. Hadde du likt å fått et lignende ultimatum fra fyren? Det oser jo bare problemer i forholdet i senere tid hvis man må begynne å kontrollere hverandre og nekte dem å ha venner av det motsatte kjønn.
Betty Blue Skrevet 25. mars 2014 #11 Skrevet 25. mars 2014 (endret) Eg og kjæresten min har vært i lag i 2 måneder nå og vi har det veldig bra i lag:) alt er perfekt utenom en ting som er eit problem for meg.. han har noen jente venner som han snakker med på facebook avogtil. Men det er berre venner. 2 av dei har han aldrig møtt, har berre blitt kjent med dei via chat side/ spill side for noen år siden. Så Det har aldrig vært noe der, berre prater i lag på facebook. Men så er det en ting som plager mg veldig, og det er at ei dame som han ble kjent med via ei spill side for 10 år siden. Dei 2 møttes for 3 år siden i ei helg, og eg har fått veta av han at dei då hadde sex 3 ganger den helga for 3 år si. Etter det prata dei berre på facebook og det ble ingenting mellom dei etter det.. i fjor reiste han en dag og øveraska hu med og komme på besøk til hu, og var hos hu 1 dag. Den gangen skjedde det ikke noe med sex fordi hu ikke ville ha sex med han då. Etter det har di ikke møttes igjenn så han har berre møtt hu 2 ganger i sitt liv. Men dei snakker på facebook som venner.. eg sliter med at eg er sjalu fordi han snakker med hu på facebook. Grunnen til at det plager meg er fordi han har hatt sex med hu før sjølv om det er lenge siden . Hva mener dere??? Hva skal eg godta og ikke? ? Please hjelp meg?bør Ham få ha kontakt på facebook? ? Bør han få låv og reise på besøk til hu???Anonymous poster hash: 072ea...550 Vennskap er helt greit. Men besøk hadde nok ikke jeg heller likt, i hvert fall ikke om planen er å bo hos henne.... Jeg synes du skal fortelle hvordan du føler det, og si at hun får ta avgjørelsen selv, men samtidig sette seg inn i hvordan hun selv hadde følt det dersom situasjonen var motsatt... Endret 25. mars 2014 av Ibsenfrue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå