AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Som tittelen sier; Hva kan jeg putte i påskeegget som ikke er godteri? Jenta er 8 år. Noen tips? :-)Anonymous poster hash: c749b...35a
AloeVera Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Kinobillett Billett til badeland/svømmehall Gavekort på en ridetime eller en annen interesse hun måtte ha 1
Muscae Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Hårpynt, øredobber, lipgloss, neglelakk, liten leke osv.
skruf Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Hvorfor får hun ikke noe godteri i påskeegget?? 13
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Hvorfor får hun ikke noe godteri i påskeegget?? Fordi TS ikke vil at barnet skal spise godteri? Jeg har ikke barn selv, men når jeg får barn vil jeg ikke at barnet mitt skal spise godteri. Godteri er bare tull, får heller frukt for eksempel. Anonymous poster hash: 29f75...1cf 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Sprettball, leppepomade, tyggis.. Anonymous poster hash: a6fb8...feb
mammamy Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 (endret) Men om du ønsker tillegg til godteri i påskeegget TS er kinobilletter, blader, små skjønnhetsprodukter ol flotte ting til en 8 åring. Endret 26. mars 2014 av Niennas 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #8 Skrevet 25. mars 2014 Et blad eller en bok? I tillegg til knaskegulrøtter, nøtter og littegrann snacks Anonymous poster hash: 7ef2e...a31 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #9 Skrevet 25. mars 2014 TS har ikke svart, men det kan jo evt hende at barnet har feks sukkersyke/intoleranser eller noe og ikke kan få godteri? Kinobillett synes jeg var et topp forslag, og ellers små ting som hun liker? Anonymous poster hash: 12bd3...8e4 5
Medusa13 Skrevet 26. mars 2014 #11 Skrevet 26. mars 2014 Det kan jo hende at TS også tenker en blanding av godteri og andre ting ved siden av. Jeg ville laget en blanding.Ved siden av godteri kan man ha ballonger, lureting, klistremerker, nøkleringer, små poser med lego, små pene pyntefigurer, kule blyanter, viskelær.. bare fantasien setter grenser
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #12 Skrevet 26. mars 2014 Kondomer. Anonymous poster hash: 027e2...e35 5
Gjest Magdalene Skrevet 26. mars 2014 #14 Skrevet 26. mars 2014 Det kan jo hende at TS også tenker en blanding av godteri og andre ting ved siden av. Jeg ville laget en blanding.Ved siden av godteri kan man ha ballonger, lureting, klistremerker, nøkleringer, små poser med lego, små pene pyntefigurer, kule blyanter, viskelær.. bare fantasien setter grenser Dette tenker jeg også. Her får barna litt godteri, og litt andre ting.
Willi89 Skrevet 26. mars 2014 #15 Skrevet 26. mars 2014 TS har ikke svart, men det kan jo evt hende at barnet har feks sukkersyke/intoleranser eller noe og ikke kan få godteri? Kinobillett synes jeg var et topp forslag, og ellers små ting som hun liker? Anonymous poster hash: 12bd3...8e4 Barn med diabetes kan spise godteri til informasjon! ;-))) 6
Euphemia Skrevet 26. mars 2014 #16 Skrevet 26. mars 2014 TS sa ingenting om at jente ikke skulle få godteri, men ba om tips til andre ting å putte oppi der. Jeg pleide å få pistasjnøtter (i tillegg til godteri og småting). Syntes det var stor stas! Som tittelen sier; Hva kan jeg putte i påskeegget som ikke er godteri? Jenta er 8 år. Noen tips? :-)Anonymous poster hash: c749b...35a 2
Berit Skrevet 26. mars 2014 #17 Skrevet 26. mars 2014 På helsekostforretninger har de tørket frukt, tørket frukt blandet med knuste nøtter ol. som minner om sukkergodterier. Det er godterier Du kan lage sunne godterier selv også. F.eks med tørket frukt, nøtter og rå kakao, kokos olje. Spiser nesten bare sånt godteri selv.
Niennas Skrevet 26. mars 2014 #18 Skrevet 26. mars 2014 Tråden er ryddet for avsporing, og spekulasjoner. Niennas, mod.
Gjest Trøffel Skrevet 26. mars 2014 #19 Skrevet 26. mars 2014 Det kan jo hende at TS også tenker en blanding av godteri og andre ting ved siden av. Jeg ville laget en blanding.Ved siden av godteri kan man ha ballonger, lureting, klistremerker, nøkleringer, små poser med lego, små pene pyntefigurer, kule blyanter, viskelær.. bare fantasien setter grenser Det samme tenker jeg, at hun vil blande litt. Min gutt skal få et digert påskeegg, men det blir definitivt mest annet oppi der. Han er bare tre år da, men det blir rosinesker, ellas kitchen smoothie-poser, en lekebil, klistremerker osv. Til ei jente på 8 år så vil f eks et favorittblad fylle godt opp Blir det samme opplegget som i julestrømpa tenker jeg, bortsett fra at det ikke blir klementiner i påskeegget.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #20 Skrevet 26. mars 2014 Tråden er ryddet for avsporing, og spekulasjoner. Niennas, mod. Hvorfor blir innleggene mine slettet, men de som har svart på innleggene, får ikke sine innlegg slettet? Det er lov å forsvare dette med å gi barn godteri, men det er ikke lov å si at en ikke vil og begrunne hvorfor? Anonymous poster hash: 29f75...1cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå