Gå til innhold

Hva kan jeg putte i påskeegget som ikke er godteri?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier; Hva kan jeg putte i påskeegget som ikke er godteri? Jenta er 8 år. Noen tips?

:-)

Anonymous poster hash: c749b...35a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kinobillett

Billett til badeland/svømmehall

Gavekort på en ridetime eller en annen interesse hun måtte ha

• Liker 1
Skrevet

Hårpynt, øredobber, lipgloss, neglelakk, liten leke osv.

Skrevet

Hvorfor får hun ikke noe godteri i påskeegget??

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor får hun ikke noe godteri i påskeegget??

Fordi TS ikke vil at barnet skal spise godteri?
Jeg har ikke barn selv, men når jeg får barn vil jeg ikke at barnet mitt skal spise godteri. Godteri er bare tull, får heller frukt for eksempel.

Anonymous poster hash: 29f75...1cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sprettball, leppepomade, tyggis..

Anonymous poster hash: a6fb8...feb
Skrevet (endret)

Men om du ønsker tillegg til godteri i påskeegget TS er kinobilletter, blader, små skjønnhetsprodukter ol flotte ting til en 8 åring.

Endret av Niennas
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et blad eller en bok? I tillegg til knaskegulrøtter, nøtter og littegrann snacks :)

Anonymous poster hash: 7ef2e...a31

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS har ikke svart, men det kan jo evt hende at barnet har feks sukkersyke/intoleranser eller noe og ikke kan få godteri?

Kinobillett synes jeg var et topp forslag, og ellers små ting som hun liker? :)

Anonymous poster hash: 12bd3...8e4
  • Liker 5
Skrevet

Brente mandler, tørket frukt.

• Liker 2
Skrevet

Det kan jo hende at TS også tenker en blanding av godteri og andre ting ved siden av. Jeg ville laget en blanding.Ved siden av godteri kan man ha ballonger, lureting, klistremerker, nøkleringer, små poser med lego, små pene pyntefigurer, kule blyanter, viskelær.. bare fantasien setter grenser

AnonymBruker
Skrevet

Kondomer.

Anonymous poster hash: 027e2...e35

• Liker 5
Gjest Magdalene
Skrevet

Det kan jo hende at TS også tenker en blanding av godteri og andre ting ved siden av. Jeg ville laget en blanding.Ved siden av godteri kan man ha ballonger, lureting, klistremerker, nøkleringer, små poser med lego, små pene pyntefigurer, kule blyanter, viskelær.. bare fantasien setter grenser

Dette tenker jeg også.

Her får barna litt godteri, og litt andre ting.

Skrevet

TS har ikke svart, men det kan jo evt hende at barnet har feks sukkersyke/intoleranser eller noe og ikke kan få godteri?

Kinobillett synes jeg var et topp forslag, og ellers små ting som hun liker? :)

Anonymous poster hash: 12bd3...8e4

Barn med diabetes kan spise godteri til informasjon! ;-)))

• Liker 6
Skrevet

TS sa ingenting om at jente ikke skulle få godteri, men ba om tips til andre ting å putte oppi der. Jeg pleide å få pistasjnøtter (i tillegg til godteri og småting). Syntes det var stor stas!

Som tittelen sier; Hva kan jeg putte i påskeegget som ikke er godteri? Jenta er 8 år. Noen tips?

:-)

Anonymous poster hash: c749b...35a

• Liker 2
Skrevet

På helsekostforretninger har de tørket frukt, tørket frukt blandet med knuste nøtter ol. som minner om sukkergodterier. Det er godterier :)

Du kan lage sunne godterier selv også. F.eks med tørket frukt, nøtter og rå kakao, kokos olje.

Spiser nesten bare sånt godteri selv.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing, og spekulasjoner.

Niennas, mod.

Gjest Trøffel
Skrevet

Det samme tenker jeg, at hun vil blande litt. Min gutt skal få et digert påskeegg, men det blir definitivt mest annet oppi der. Han er bare tre år da, men det blir rosinesker, ellas kitchen smoothie-poser, en lekebil, klistremerker osv. Til ei jente på 8 år så vil f eks et favorittblad fylle godt opp :) Blir det samme opplegget som i julestrømpa tenker jeg, bortsett fra at det ikke blir klementiner i påskeegget.

AnonymBruker
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing, og spekulasjoner.

Niennas, mod.

Hvorfor blir innleggene mine slettet, men de som har svart på innleggene, får ikke sine innlegg slettet? Det er lov å forsvare dette med å gi barn godteri, men det er ikke lov å si at en ikke vil og begrunne hvorfor?

Anonymous poster hash: 29f75...1cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...