Gå til innhold

fikk lagt negler i går:))

Anbefalte innlegg

Gjest lipgloss
Skrevet

Hei

Endelig tok jeg motet til meg og fikk lagt negler:))

Jeg er transe,men måtte ha negler som funker når jeg ikke er i kvinneutrykk.

Er så fornøyd:))

Hva syns dere,vær ærlig og kom gjerne med innspill og tips,skal gå jevnlig til å fylle utvekst.

post-75844-0-73738600-1395785717_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fine negler, men veldig damenegler....så tror du vil skille deg ut når du går i herreklær. På en mann så funker ikke sånne negler i mine øyne.

• Liker 4
Skrevet

De var veldig fine, men som Pomperipossa sier så tror jeg neppe de vil fungere særlig godt når du kler deg mannlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er fine negler, men veldig damenegler....så tror du vil skille deg ut når du går i herreklær. På en mann så funker ikke sånne negler i mine øyne.

Jeg er helt enig her.

Det vil skille ts for mye fra andre menn. Man vil helt klart skjønne hva ts er, for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 1b060...6b5

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

joda jeg ser den:)

men har ønsket meg slike negler så lenge,måtte bare gjøre det,så får jeg se hvordan det blir motatt når jeg ikke kler meg om,er jo vant til å være litt utenom det vanlige.

Takker for ærlige svar,det betyr mye for meg

Gjest lipgloss
Skrevet

Kjempefine! :)

Tusen takk:)

Jeg er superfornøyd selv

Gjest lipgloss
Skrevet

ønsker gjerne flere innspill:)

Skrevet

Jeg syns det er penere med litt mer dempet hvitfarge på tippene, perlemor f.eks. Men ja, det var fint:)

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

Jeg syns det er penere med litt mer dempet hvitfarge på tippene, perlemor f.eks. Men ja, det var fint:)

takk for svar og supert tips,er nok litt greier med nedtona tupper for min del,skal prøve det neste gang jeg fyller på:)
Gjest Lypcha
Skrevet

Syns de var fine, men enig med Scwheppes at litt dempet hvitfarge kanskje passer bedre :)

Skrevet

Jeg har mange transekunder innom hvor jeg jobber, og selv om de er kledd som menn, har de offte veldig pen og diskre neglelakk på seg. Mange har også fine øredobber.

Gjest lipgloss
Skrevet

Jeg har mange transekunder innom hvor jeg jobber, og selv om de er kledd som menn, har de offte veldig pen og diskre neglelakk på seg. Mange har også fine øredobber.

jobber du i klesbutikk,har du noen butikker du kan annbefale hvor transer blir motatt fint når det gjelder prøving av klær:)

Skrevet

De var fine, men må si meg enig i at nedtonet tupper passer menn bedre. Men lengden på de er perfekt. :)

Skrevet

jobber du i klesbutikk,har du noen butikker du kan annbefale hvor transer blir motatt fint når det gjelder prøving av klær:)

Jobber ikke i klesbutikk, men ser jo ikke problem at du som transe kan prøve klær i vanlige butikker? Har du hatt negative opplevelser med det?

Skrevet

Litt kortere og samme farge over hele neglen, så vil ingen tenke noe spesielt over neglene i mannsuttrykk.

Gjest lipgloss
Skrevet

Jobber ikke i klesbutikk, men ser jo ikke problem at du som transe kan prøve klær i vanlige butikker? Har du hatt negative opplevelser med det?

Nei jeg har i grunnen bare hatt positive opplevelser,men kjenner jeg har angst for å bli hevet ut eller få kjeft når jeg prøver klær,handler stort sett i litt store butikker hvor det er felles prøverom,men det er så mange butikker som jeg har lyst å handle i som jeg rett og slett ikke har turt:)) er nok litt pysete kanskje:)

Gjest lipgloss
Skrevet

Litt kortere og samme farge over hele neglen, så vil ingen tenke noe spesielt over neglene i mannsuttrykk.

Takk for tips:)

Skrevet

Nei jeg har i grunnen bare hatt positive opplevelser,men kjenner jeg har angst for å bli hevet ut eller få kjeft når jeg prøver klær,handler stort sett i litt store butikker hvor det er felles prøverom,men det er så mange butikker som jeg har lyst å handle i som jeg rett og slett ikke har turt:)) er nok litt pysete kanskje:)

Tror nok aldri du ville bli kastet ut bare for å være transe. Å om du iallefall hadde blitt det, hadde du hatt all rett til å klage til butikksjef. :)

Gjest lipgloss
Skrevet

Tror nok aldri du ville bli kastet ut bare for å være transe. Å om du iallefall hadde blitt det, hadde du hatt all rett til å klage til butikksjef. :)

godt å høre at det finnes så positive mennesker som deg:)

blir altid glad inni meg når jeg hører sånn:)

Takker for positvt innspill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...