Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært noe god på å se om folk flørter med meg, eller ikke. Nåvel, min ene svoger er generellt en pratsom, hyggelig og småflørtende fyr mot hunkjønn generellt, men nå nylig i en fest-situasjon både kløp hab meg i rompa, sa han gladelig hadde p**t meg,ba mannen min gi meg en omgang i senga, ellers ville han gjøre det osv. Han slengte på et "kødda" innimellom. Noe sa han da vi var alene, annet mens min mann var der. De er brødre, og han er også gift. Er dette bare litt "godmodig" tøys litt over streken, eller..?

Anonymous poster hash: c1209...593

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil gjerne høre noen meninger !

Skrevet

Det er langt over streken.

Jeg ville bedt han om å kutte ut og sagt at du ikke er interessert. Om han bare spøker, kan du si at spøkene hans går langt over streken.

Hadde ikke fortalt det til mannen din, bare gått direkte til broren.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel over streken. Men ville nok ikke sagt noe til mannen da det kan føre til splid mellom dem. Var han full da eller? Kan jo hende han liker deg litt da.

Anonymous poster hash: 8fb19...11a

Gjest Blomsterert
Skrevet

For en sjarmerende fyr. Hadde ikke funnet meg i det og bedt ham holde kjeft,-og hender vekk fra meg! Hva er problemet med å stoppe slike udyselige harry folk?

Og mannen din, han syns det er grei?

AnonymBruker
Skrevet

Da min svoger (nå eksmann til min manns søster) ble for nærgående i fylla, tok jeg rett og slett igjen. Advarte ham først om at "tar du meg mellom beina igjen, så tar jeg deg mellom beina så du kjenner det" - og så gjennomførte jeg trusselen. Fikk fred etter det.

Av og til, med enkelte mennesker, må det såpass hard lut til.

For det der skal du ikke være nødt til å akseptere.

Anonymous poster hash: c536d...096

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da min svoger (nå eksmann til min manns søster) ble for nærgående i fylla, tok jeg rett og slett igjen. Advarte ham først om at "tar du meg mellom beina igjen, så tar jeg deg mellom beina så du kjenner det" - og så gjennomførte jeg trusselen. Fikk fred etter det.

Av og til, med enkelte mennesker, må det såpass hard lut til.

For det der skal du ikke være nødt til å akseptere.

Anonymous poster hash: c536d...096

Skrevet

Jeg har aldri vært noe god på å se om folk flørter med meg, eller ikke. Nåvel, min ene svoger er generellt en pratsom, hyggelig og småflørtende fyr mot hunkjønn generellt, men nå nylig i en fest-situasjon både kløp hab meg i rompa, sa han gladelig hadde p**t meg,ba mannen min gi meg en omgang i senga, ellers ville han gjøre det osv. Han slengte på et "kødda" innimellom. Noe sa han da vi var alene, annet mens min mann var der. De er brødre, og han er også gift. Er dette bare litt "godmodig" tøys litt over streken, eller..?Anonymous poster hash: c1209...593

Det der er ikke flørt. Det er sjikane. Han demonstrerer at han verken respekterer deg eller broren sin. Jeg håper din mann er mer oppegående med mer sosiale antenner enn sin bror. Jeg syns godt du kan fortelle din mann hvordan broren holder på og si at du misliker det.

• Liker 6
Skrevet

Dette var i fylla ja. Mannen min hørte jo bare noe av det han sa, ble irritert på slutten, og sendte han hjem. Takk for innspill/svar.

AnonymBruker
Skrevet

Gurimalla! Etter min mening er dette litt over streken ja!

Anonymous poster hash: fb9c2...eaa
Skrevet

Laaaaaaangt over streken. Jeg hadde sagt i fra til han, og til mannen min.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har aldri vært noe god på å se om folk flørter med meg, eller ikke. Nåvel, min ene svoger er generellt en pratsom, hyggelig og småflørtende fyr mot hunkjønn generellt, men nå nylig i en fest-situasjon både kløp hab meg i rompa, sa han gladelig hadde p**t meg,ba mannen min gi meg en omgang i senga, ellers ville han gjøre det osv. Han slengte på et "kødda" innimellom. Noe sa han da vi var alene, annet mens min mann var der. De er brødre, og han er også gift. Er dette bare litt "godmodig" tøys litt over streken, eller..?

Anonymous poster hash: c1209...593

Langt over streken, men det er nok en konkurranse brødrene imellom.

Skrevet

Konkuranse de i mellom ?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke flørting, men trakassering.

Anonymous poster hash: 7c814...ada
Gjest Kvinneline
Skrevet

Synes synd på hans kone. Du burde både fortelle det til din mann og kona til svogeren din.

Skrevet

Han kan tidvis være litt (litt mer moderat) sånn ellers også. Han kan si ting om meg eller andre jenter med ho rundt. Om ho synes det blir for mye/drøyt ber ho han gi seg, så ho er vel klar over det!? Kanskje bare en guttemåte å være på? Men jeg håper ikke min mann sier sånt til andre når ikke jeg er rundt.

Gjest Kvinneline
Skrevet

Synes ikke han svogeren din høres helt grei ut. Tenker heller ikke at det er en guttegreie med slik oppførsel, jeg har i alle fall ikke erfart det med menn.

Han opptrer litt respektløst synes jeg. Hva sier typen din til at hans bror driver på slik da?

Skrevet

Nei.. han er bare sånn, er vel det han sier.

AnonymBruker
Skrevet

Har en svoger som har sendt meg en del meldinger. Han skriver hei drømmedamem, at jeg kan få hvem jeg vil blabla. Jeg har gitt klar beskjed til han at han skal slutte. Til slutt skrev han at han køddet, at jeg måtte slette alle meldingene. Det var rolig lenge, men det har skjedd at han har skrevet igjen. Heldig han som får deg etc. Jeg har helt frem til han startet med dette hatt sansen for han, men har nå mistet helt respekten for han. Han har åpnet seg til meg tidligere når de har hatt problemer. Min søster har 3 barn og er forlovet med denne mannen. Hadde de ikke hatt barn hadde jeg sagt det til min søster:(

Anonymous poster hash: 65a62...754

• Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Personlig vil jeg si at han går over streken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...