AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Hvor bør man dra (utlandet) for en fin opplevelse for hele familien? 3 barn i alderen 9-13 år. Pris rundt 10 000 kroner. Anonymous poster hash: be323...aed
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Ja, jeg tenker at selve reisen og oppholdet er rundt 10 000 kroner. Anonymous poster hash: be323...aed
caroprins Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 (endret) Man kan ta Dfds seaways fra Oslo til København. Det er jo en fin by å feriere i og besøk i Tivoli er jo alltid gøy. Eller man kan ta Color line fra Kristiansand til Hirtshals og besøke Lalandia badeland, løveparken og legoland i Billund. Her kan man også få med seg zoo i Ålborg, flere badeparker, flott natur i Grenen øverst oppe ved Skagen, akvariet i Hirtshals og mye mer. Eller man kan ta seg en tur til Gøteborg og besøke Liseberg. Nå aner jeg ikke prisene men om man kan få billigbiletter til Paris og finne et rimelig hotell så har jo den byen Eurodisney, astrixparken og mye spennende kultur å by på. London er jo også mye å by på for barn i den alderen som du har så det kan jo og være et alternativ. Tenker bl.a. på London zoo, Akvariet, London Eye, Maddam Tussaud med mer. Rask flytur og. Jeg har selv fått tak i billetter fra Oslo til 350 kr. stk når SAS hadde salg så det går ann. Endret 26. mars 2014 av caroprins
Safiye Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 Vi tok en liten "oppvarmingstur" til Berlin i forkant av hovedturen vår i sommer. Byen anbefales på det sterkeste, da det er mye en kan se og oppleve der. Hotell var helt greit billig, og en får billige flybilletter hos bla. Norwegian eller SAS. Vi besøkte Tropical Island(innendørs badeanlegg) en dag, og resten av dagene brukte vi på å traske rundt i byen med frozen yoghurt i hånda.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #7 Skrevet 27. mars 2014 Jeg syns du hadde litt stramt budsjett.. Anonymous poster hash: deedd...d1f 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #8 Skrevet 27. mars 2014 Vi tok en liten "oppvarmingstur" til Berlin i forkant av hovedturen vår i sommer. Byen anbefales på det sterkeste, da det er mye en kan se og oppleve der. Hotell var helt greit billig, og en får billige flybilletter hos bla. Norwegian eller SAS. Vi besøkte Tropical Island(innendørs badeanlegg) en dag, og resten av dagene brukte vi på å traske rundt i byen med frozen yoghurt i hånda. De har fantastisk is i Berlin, så prøv skikkelige isbarer neste gang og ikke bare frozen yoghurt. Anonymous poster hash: d3616...7c4
Gjest Magdalene Skrevet 27. mars 2014 #9 Skrevet 27. mars 2014 København! Søk på tivolihotell på dfds seaways sin hjemmeside. Eller hva med Praha? Berlin?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå